eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSystem obsługi biznesu MLM i klienta on-line - jakie rozwiązania, jakie koszty? › Re: System obsługi biznesu MLM i klienta on-line - jakie rozwiązania, jakie koszty?
  • Data: 2011-03-23 09:44:41
    Temat: Re: System obsługi biznesu MLM i klienta on-line - jakie rozwiązania, jakie koszty?
    Od: lolo <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie, a czasem ocierasz się o bzdurę.

    wiem, że takie systemy można mocno przekonfigurować, mają jakieś API
    itd. ale jeśli klient rozważa zakładanie serwerowni to może się pokusić
    o dedykowane rozwiązanie skrojone na miarę i przyszłe możliwości a nie
    jakiś gotowiec, który ktoś napisał mocno tak sobie i np. radośnie
    twierdzi, że receptą na sporą komunikację pomiędzy końcówkami jest
    upgrade sieci na gigabit

    > Wg Ciebie modyfikacja to jest "wymiana bazy na wydajniejszą"?

    to oczywiście gruba zmiana, ale możliwa w oparciu o warstwy abstrakcji

    > Żadna zmiana bazy danych z jakiejkolwiek na jakąkolwiek bez dokladnej
    > weryfikacji zapytań i projektu - nic nie da.

    z abstrakcją można, co więcej może ona załatwić również proste
    optymalizacje i zabezpieczenia

    > Oczywiście, nie mówię to o bazach klasy MySQL, Firbird czy podobnej
    > klasy; PotgreSQL nie jestem pewien - nie znalazłem rzetelnych testów TPC-C.

    a ja owszem mówię, bo nie trzeba do tego zadania
    super-mega-profesjonalnej bazy

    nie jestem też zwolennikiem upychania części logiki w bazie ani tym
    bardziej trzymania w niej zasobów binarnych, od bazy oczekuję co
    najwyżej transakcyjności

    > Acha.
    > A taki zamknięty system, który całą logikę posiada dostępna za pomocą WS
    > i jest sterowany Workflow - czego tam nie można zrobić?
    >
    > Nowy klient na dowolną platformę przy dostępie via WS - to jest pikuś.

    klient owszem, ale mogą się pojawić zadania czy potrzeby wykorzystania
    mechanizmów serwerowych lokalnych i zdalnych (np. reakcje systemu na
    wgranie pliku ftp'em/maila/sms/komendy głosowe itp., wykonywanych z
    założenia w zaufanym środowisku) w których przepychanie przez WS to
    niepotrzebna komplikacja

    > A dlaczego dedykowana maszyna do wideokonferencji?

    różnie to bywa, niektóre platformy wymagają specyficznego softu
    abstrahując od kwestii lokalizacyjnych - typu główny serwer gdzieś w
    świecie - opóźnienia/szkoda ruchu międzynarodowego na takie akcje?