    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: System kontroli wersji.
    Date: Sun, 03 Oct 2010 23:48:20 +0200

    > Możesz to jakoś rozsądnie uzasadnić? Bo może wcale tego nie chcesz.
    > Pytam z ciekawosci jakie zastosowanie systemu kontroli wersji narzuca
    > ograniczenia komunikacji i przechowywania danych.

    Ano bardzo proste, nie dam obcemu człowiekowi dostępu do domowego
    komputera (mojego svna), nie będę się też zastanawiać czy mogę wyłączyć
    maszynę idąc spać, czy może właśnie ktoś coś tam zatwierdza.
    Mam za to wykupiony hosting, jest na nim postawione forum projektu, bug
    tracker, to czemu nie ma być jakiegoś prostego systemu kontroli wersji?
    Projekt jest naprawdę skromny, a że doszedł mi do niego współpracownik
    to potrzebujemy jakiegoś prostego sposobu archiwizowania zmian i
    wymieniania się kodem.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej