eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySyrena 105 (km/h) i ITDRe: Syrena 105 (km/h) i ITD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer03.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 09 Oct 2013 21:48:27 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    References: <1...@4...net>
    <5251a685$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
    <l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
    <l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
    <l31131$hdm$1@dont-email.me>
    <5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
    <l31hfk$qso$1@dont-email.me>
    <52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
    <13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
    <l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
    <52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
    <52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    <l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
    <52554b16$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    <525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
    <5255a9ac$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5255a9ac$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 129
    Message-ID: <5255b311$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1381348113 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2196 31.11.235.52:54012
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 6019
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506769
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-09 21:08, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-10-09 14:24, J.F pisze:
    >> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
    > (...)
    >>> No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.
    >> Dziwnym trafem przypadki które odnotowano miały odczyty zdecydowanie
    >> odbiegające od ograniczenia, a nie tylko trochę.
    >
    > No bo tylko takie trafily do publikacji :-)

    Ba, myślisz, że z każdą głupotą ludzie biegną do tv? Nie, ludzie
    najpierw takie rzeczy próbują wyjaśnić normalnie, a nie przez
    media.

    > Ale przeciez znasz sie troche na pomiarach - skoro system popelnia bledy
    > grube, to jaka dasz gwarancje ze nie popelnia mniejszych ?

    Cóż, błędy grube wynikają z zasad działania tych urządzeń, a co do
    mniejszych - żadnej gwarancji nie dam, że trafić się nie mogą.
    Niemniej z tego tytułu, że znam "się trochę na pomiarach" to
    śmiem twierdzić, że nie jest o nie tak łatwo.

    >> Jak chcesz mieć
    >> argument w ręku to naucz się jeździć zgodnie z przepisami i sam
    >> zobaczysz, że takie błędy się wyjaśnia bez problemu.
    >
    > Zartujesz ?

    Nie.

    > To moze byc argument dla samego siebie, ale przeciez nie dla urzedu.

    Skąd taki wniosek? Urząd ma Twoją historię, a sąd to może ocenić.

    > Kazdy moze powiedziec ze on zawsze przepisowo jezdzi, wiec radar sie
    > pomylil :-)

    Owszem, każdy może powiedzieć...

    >> Zresztą opisy możliwych błędnych pomiarów są w instrukcjach do nich.
    >
    > Z ciebie to zartownis pelna geba - no to dlaczego obsluga nie doczytala
    > tej instrukcji i wyslala mandacik ze 155km/h ?

    To miej pretensje do obsługi, a nie do mnie.

    >> Tych parę przykładów to jaki jest promil i czy któryś z nich nie
    >> został wyjaśniony?
    >
    > I zagwarantujesz ze zaden inny blad nie zostal ukryty ?

    Nie, niczego nie gwarantuję, niemniej szanse na kumulację błędów
    systemu masz niewielką.

    > Bo ja tam pewny jestem ze sporo ich bylo nieopublikowanych.

    Co nie znaczy, że nie rozpatrzonych na korzyść kierowcy. O definicję
    "sporo" przez grzeczność nie pytam.

    > A te 155 to niby jak zostalo wyjasnione ?

    To ja Ciebie pytam jak - z materiału to nic nie wynika.

    >> Jak sprawa trafi do sądu to będzie zdjęcie, zresztą pewnie bez zdjęcia
    >
    > A dlaczego mialaby nie trafic.

    Niech trafia.

    >> sprawę by się dało wyjaśnić. Wiem, że w Twojej opinii jestem na
    >> straconej pozycji przez kombinatorów/cwaniaków, ale to już sąd
    >> ocenia, a nie pmsiane teorie spiskowe. Samochód sam nie jeździł.
    >
    > Nie, czemu, popatrzycie na zdjecie, moze da sie od razu dojrzec ze to
    > nie twoje auto.
    > Ale moze sie nie uda i ciekaw jestem co wtedy.

    Kombinuj, kombinuj. Nie byłem w tym Szczecinie (znaczy mój samochód nie
    był), a na zdjęciu jest mój?

    > Ale ty to nazywasz banalne ? Banalne to bedzie jak w celu zalatwienia
    > sprawy wystarcza dwie minuty i jeden telefon.

    Hmmm, banalne. Najwyraźniej małe masz doświadczenie z wymiarem
    sprawiedliwości, czy innymi organami...

    > A ten sad to gdzie bedzie ? W rejonie oskarzonego, w rejonie GI, czy w
    > rejonie popelnienia wykroczenia ?

    Nieistotne.

    >> Błędy się zdarzają w każdym systemie i czasem na kogoś trafia.
    >
    > Oby trafialo na ciebie jak najczesciej.

    Niektórzy tak mają, że innym życzą problemów (dowolnych) - ja taki
    nie jestem.

    > Nic tak nie koryguje wlasnego zdania jak wlasna opinia :-)

    Miałeś na myśli chyba własne doświadczenie, a nie własną opinię :>

    >> Widzę, że argumenty się kończą, a o odczytach z tarczki tachografu to
    >> nie ja pisałem :-) Do tego widzę, że nadal nie wiesz o czym pisałem
    >> i nie chodziło o GPS.
    >
    > Nie wiem o czym pisales. Tacho cyfrowe ?

    Dla przykładu. Były wędki.

    > Bo ja zrozumialem z twojej pisaniny ze uwazasz iz firmie transportowej
    > ustalic zasadnosc mandatu sie da.

    Mniej więcej dobrze zrozumiałeś, ale to co napisałeś wcześniej o tym
    tak średnio świadczy.

    >>>> Nie ma systemów bezbłędnych.
    >>> Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
    >>> 10, 100, tysiac ?
    >> 10.
    >
    > No to nie wgryzajac sie w zawilosci statystyki matematycznej rzeklbym ze
    > godzisz sie z tym ze 10% pomiarow moze byc blednych.

    Idź do lekarza, który ci wyjaśni źródło pokąsania, którego nie
    zauważyłeś.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: