-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer03.iad.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 09 Oct 2013 21:48:27 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
References: <1...@4...net>
<5251a685$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
<l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
<l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
<l31131$hdm$1@dont-email.me>
<5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
<l31hfk$qso$1@dont-email.me>
<52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
<13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
<l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
<52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
<l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
<52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
<l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
<52554b16$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
<525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
<5255a9ac$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5255a9ac$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 129
Message-ID: <5255b311$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1381348113 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2196 31.11.235.52:54012
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6019
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506769
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-09 21:08, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-10-09 14:24, J.F pisze:
>> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
> (...)
>>> No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.
>> Dziwnym trafem przypadki które odnotowano miały odczyty zdecydowanie
>> odbiegające od ograniczenia, a nie tylko trochę.
>
> No bo tylko takie trafily do publikacji :-)
Ba, myślisz, że z każdą głupotą ludzie biegną do tv? Nie, ludzie
najpierw takie rzeczy próbują wyjaśnić normalnie, a nie przez
media.
> Ale przeciez znasz sie troche na pomiarach - skoro system popelnia bledy
> grube, to jaka dasz gwarancje ze nie popelnia mniejszych ?
Cóż, błędy grube wynikają z zasad działania tych urządzeń, a co do
mniejszych - żadnej gwarancji nie dam, że trafić się nie mogą.
Niemniej z tego tytułu, że znam "się trochę na pomiarach" to
śmiem twierdzić, że nie jest o nie tak łatwo.
>> Jak chcesz mieć
>> argument w ręku to naucz się jeździć zgodnie z przepisami i sam
>> zobaczysz, że takie błędy się wyjaśnia bez problemu.
>
> Zartujesz ?
Nie.
> To moze byc argument dla samego siebie, ale przeciez nie dla urzedu.
Skąd taki wniosek? Urząd ma Twoją historię, a sąd to może ocenić.
> Kazdy moze powiedziec ze on zawsze przepisowo jezdzi, wiec radar sie
> pomylil :-)
Owszem, każdy może powiedzieć...
>> Zresztą opisy możliwych błędnych pomiarów są w instrukcjach do nich.
>
> Z ciebie to zartownis pelna geba - no to dlaczego obsluga nie doczytala
> tej instrukcji i wyslala mandacik ze 155km/h ?
To miej pretensje do obsługi, a nie do mnie.
>> Tych parę przykładów to jaki jest promil i czy któryś z nich nie
>> został wyjaśniony?
>
> I zagwarantujesz ze zaden inny blad nie zostal ukryty ?
Nie, niczego nie gwarantuję, niemniej szanse na kumulację błędów
systemu masz niewielką.
> Bo ja tam pewny jestem ze sporo ich bylo nieopublikowanych.
Co nie znaczy, że nie rozpatrzonych na korzyść kierowcy. O definicję
"sporo" przez grzeczność nie pytam.
> A te 155 to niby jak zostalo wyjasnione ?
To ja Ciebie pytam jak - z materiału to nic nie wynika.
>> Jak sprawa trafi do sądu to będzie zdjęcie, zresztą pewnie bez zdjęcia
>
> A dlaczego mialaby nie trafic.
Niech trafia.
>> sprawę by się dało wyjaśnić. Wiem, że w Twojej opinii jestem na
>> straconej pozycji przez kombinatorów/cwaniaków, ale to już sąd
>> ocenia, a nie pmsiane teorie spiskowe. Samochód sam nie jeździł.
>
> Nie, czemu, popatrzycie na zdjecie, moze da sie od razu dojrzec ze to
> nie twoje auto.
> Ale moze sie nie uda i ciekaw jestem co wtedy.
Kombinuj, kombinuj. Nie byłem w tym Szczecinie (znaczy mój samochód nie
był), a na zdjęciu jest mój?
> Ale ty to nazywasz banalne ? Banalne to bedzie jak w celu zalatwienia
> sprawy wystarcza dwie minuty i jeden telefon.
Hmmm, banalne. Najwyraźniej małe masz doświadczenie z wymiarem
sprawiedliwości, czy innymi organami...
> A ten sad to gdzie bedzie ? W rejonie oskarzonego, w rejonie GI, czy w
> rejonie popelnienia wykroczenia ?
Nieistotne.
>> Błędy się zdarzają w każdym systemie i czasem na kogoś trafia.
>
> Oby trafialo na ciebie jak najczesciej.
Niektórzy tak mają, że innym życzą problemów (dowolnych) - ja taki
nie jestem.
> Nic tak nie koryguje wlasnego zdania jak wlasna opinia :-)
Miałeś na myśli chyba własne doświadczenie, a nie własną opinię :>
>> Widzę, że argumenty się kończą, a o odczytach z tarczki tachografu to
>> nie ja pisałem :-) Do tego widzę, że nadal nie wiesz o czym pisałem
>> i nie chodziło o GPS.
>
> Nie wiem o czym pisales. Tacho cyfrowe ?
Dla przykładu. Były wędki.
> Bo ja zrozumialem z twojej pisaniny ze uwazasz iz firmie transportowej
> ustalic zasadnosc mandatu sie da.
Mniej więcej dobrze zrozumiałeś, ale to co napisałeś wcześniej o tym
tak średnio świadczy.
>>>> Nie ma systemów bezbłędnych.
>>> Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
>>> 10, 100, tysiac ?
>> 10.
>
> No to nie wgryzajac sie w zawilosci statystyki matematycznej rzeklbym ze
> godzisz sie z tym ze 10% pomiarow moze byc blednych.
Idź do lekarza, który ci wyjaśni źródło pokąsania, którego nie
zauważyłeś.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą