-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder02.bluewo
rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@4...net>
<5251a685$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
<l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
<l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
<l31131$hdm$1@dont-email.me>
<5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
<l31hfk$qso$1@dont-email.me>
<52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
<13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
<l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
<52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
<l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
<52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
<l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
<52554b16$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
<525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
Date: Wed, 9 Oct 2013 21:08:24 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 117
Message-ID: <5255a9ac$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.182.133
X-Trace: 1381345708 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2188 83.26.182.133:61942
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6502
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506757
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-09 14:24, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
(...)
>> No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.
>Dziwnym trafem przypadki które odnotowano miały odczyty zdecydowanie
>odbiegające od ograniczenia, a nie tylko trochę.
No bo tylko takie trafily do publikacji :-)
Ale przeciez znasz sie troche na pomiarach - skoro system popelnia
bledy grube, to jaka dasz gwarancje ze nie popelnia mniejszych ?
>Jak chcesz mieć
>argument w ręku to naucz się jeździć zgodnie z przepisami i sam
>zobaczysz, że takie błędy się wyjaśnia bez problemu.
Zartujesz ?
To moze byc argument dla samego siebie, ale przeciez nie dla urzedu.
Kazdy moze powiedziec ze on zawsze przepisowo jezdzi, wiec radar sie
pomylil :-)
>Zresztą opisy możliwych błędnych pomiarów są w instrukcjach do nich.
Z ciebie to zartownis pelna geba - no to dlaczego obsluga nie
doczytala tej instrukcji i wyslala mandacik ze 155km/h ?
>>> Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
>>> to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
>>> o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.
>> Wystarczy tych pare przykladow. Znaczy sie zdarza sie.
>Tych parę przykładów to jaki jest promil i czy któryś z nich nie
>został wyjaśniony?
I zagwarantujesz ze zaden inny blad nie zostal ukryty ?
Bo ja tam pewny jestem ze sporo ich bylo nieopublikowanych.
A te 155 to niby jak zostalo wyjasnione ?
A, ze niby bylo tak duzo, ze nawet inspektorzy odstapili od scigania ?
Ale jakby trafilo na ciebie w osobowce czy dostawczaku, to tez by
uwierzyli ?
>> A jak sobie wyobrazasz to banalne wyjasnienie w sytuacji gdy
>> przyjdzie
>> wezwanie ze pod Szczecinem jechales 105/50, a ty wiesz tylko ze do
>> Szczecina w tym roku nie jechales, i dzieci tez nie wyskoczyly?
>Banalnie. Odmawiam przyjęcia ze stosowaną argumentacją i tyle.
>Jak sprawa trafi do sądu to będzie zdjęcie, zresztą pewnie bez
>zdjęcia
A dlaczego mialaby nie trafic.
>sprawę by się dało wyjaśnić. Wiem, że w Twojej opinii jestem na
>straconej pozycji przez kombinatorów/cwaniaków, ale to już sąd
>ocenia, a nie pmsiane teorie spiskowe. Samochód sam nie jeździł.
Nie, czemu, popatrzycie na zdjecie, moze da sie od razu dojrzec ze to
nie twoje auto.
Ale moze sie nie uda i ciekaw jestem co wtedy.
Ale ty to nazywasz banalne ? Banalne to bedzie jak w celu zalatwienia
sprawy wystarcza dwie minuty i jeden telefon.
A ten sad to gdzie bedzie ? W rejonie oskarzonego, w rejonie GI, czy w
rejonie popelnienia wykroczenia ?
>>> Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
>>> wątpliwości co pomiaru.
>> A jak masz, to jak udowodnisz ze sie system pomylil ?
>Będzie to zależało od konkretnej sytuacji. Tak jak ze wszystkim.
>Błędy się zdarzają w każdym systemie i czasem na kogoś trafia.
Oby trafialo na ciebie jak najczesciej.
Nic tak nie koryguje wlasnego zdania jak wlasna opinia :-)
>> Patrz wyzej - tez zaplacisz, tyle ze kosztami sadowymi :-)
>Już raz poległeś z próbami udowodnienia czegoś podobnego,
>a na mandaty nie czeka się po pół roku.
A ile razy wyprobowales juz kiedys w sadzie swoj urok osobisty ?
Bo ja tam nie mam watpliwosci ze jak bedzie na fotce powiedzmy 80, a
ty sie zarzekniesz ze zawsze przepisow przestrzegasz i jechales tam 50
... to tym razem padnie na ciebie :-)
>>> Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
>>> twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
>>> problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie
>> Nie, wczesniej i teraz nadal pierdolisz, jesli twierdzisz ze z
>> tarczki
>> da sie odczytac predkosc
>Widzę, że argumenty się kończą, a o odczytach z tarczki tachografu to
>nie ja pisałem :-) Do tego widzę, że nadal nie wiesz o czym pisałem
>i nie chodziło o GPS.
Nie wiem o czym pisales. Tacho cyfrowe ?
Bo ja zrozumialem z twojej pisaniny ze uwazasz iz firmie transportowej
ustalic zasadnosc mandatu sie da.
A to wymaga odczytania predkosci z godziny i minuty pomiaru, mierzonej
w czasie fotoradaru (choc dzieki gsm to czas tam moga miec dosc
dokladny).
Jak zamierzasz to zrobic ?
A przeciez przez minute predkosc moze sie duzo zmienic.
>>> Nie ma systemów bezbłędnych.
>> Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
>> 10, 100, tysiac ?
>10.
No to nie wgryzajac sie w zawilosci statystyki matematycznej rzeklbym
ze godzisz sie z tym ze 10% pomiarow moze byc blednych.
Sporo. to razem wyjda setki tysieczy oszukanych ludzi rocznie.
Oby maszyna kiedys ciebie wylosowala, najlepiej pare razy :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.13 21:48 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą