eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySyrena 105 (km/h) i ITDRe: Syrena 105 (km/h) i ITD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder02.bluewo
    rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@4...net>
    <5251a685$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
    <l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
    <l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
    <l31131$hdm$1@dont-email.me>
    <5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
    <l31hfk$qso$1@dont-email.me>
    <52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
    <13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
    <l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
    <52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
    <52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    <l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
    <52554b16$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
    <525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Date: Wed, 9 Oct 2013 21:08:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 117
    Message-ID: <5255a9ac$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.182.133
    X-Trace: 1381345708 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2188 83.26.182.133:61942
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 6502
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506757
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-10-09 14:24, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
    (...)
    >> No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.
    >Dziwnym trafem przypadki które odnotowano miały odczyty zdecydowanie
    >odbiegające od ograniczenia, a nie tylko trochę.

    No bo tylko takie trafily do publikacji :-)

    Ale przeciez znasz sie troche na pomiarach - skoro system popelnia
    bledy grube, to jaka dasz gwarancje ze nie popelnia mniejszych ?

    >Jak chcesz mieć
    >argument w ręku to naucz się jeździć zgodnie z przepisami i sam
    >zobaczysz, że takie błędy się wyjaśnia bez problemu.

    Zartujesz ?
    To moze byc argument dla samego siebie, ale przeciez nie dla urzedu.
    Kazdy moze powiedziec ze on zawsze przepisowo jezdzi, wiec radar sie
    pomylil :-)

    >Zresztą opisy możliwych błędnych pomiarów są w instrukcjach do nich.

    Z ciebie to zartownis pelna geba - no to dlaczego obsluga nie
    doczytala tej instrukcji i wyslala mandacik ze 155km/h ?

    >>> Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
    >>> to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
    >>> o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.
    >> Wystarczy tych pare przykladow. Znaczy sie zdarza sie.
    >Tych parę przykładów to jaki jest promil i czy któryś z nich nie
    >został wyjaśniony?

    I zagwarantujesz ze zaden inny blad nie zostal ukryty ?
    Bo ja tam pewny jestem ze sporo ich bylo nieopublikowanych.

    A te 155 to niby jak zostalo wyjasnione ?
    A, ze niby bylo tak duzo, ze nawet inspektorzy odstapili od scigania ?
    Ale jakby trafilo na ciebie w osobowce czy dostawczaku, to tez by
    uwierzyli ?

    >> A jak sobie wyobrazasz to banalne wyjasnienie w sytuacji gdy
    >> przyjdzie
    >> wezwanie ze pod Szczecinem jechales 105/50, a ty wiesz tylko ze do
    >> Szczecina w tym roku nie jechales, i dzieci tez nie wyskoczyly?
    >Banalnie. Odmawiam przyjęcia ze stosowaną argumentacją i tyle.
    >Jak sprawa trafi do sądu to będzie zdjęcie, zresztą pewnie bez
    >zdjęcia

    A dlaczego mialaby nie trafic.

    >sprawę by się dało wyjaśnić. Wiem, że w Twojej opinii jestem na
    >straconej pozycji przez kombinatorów/cwaniaków, ale to już sąd
    >ocenia, a nie pmsiane teorie spiskowe. Samochód sam nie jeździł.

    Nie, czemu, popatrzycie na zdjecie, moze da sie od razu dojrzec ze to
    nie twoje auto.
    Ale moze sie nie uda i ciekaw jestem co wtedy.

    Ale ty to nazywasz banalne ? Banalne to bedzie jak w celu zalatwienia
    sprawy wystarcza dwie minuty i jeden telefon.

    A ten sad to gdzie bedzie ? W rejonie oskarzonego, w rejonie GI, czy w
    rejonie popelnienia wykroczenia ?

    >>> Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
    >>> wątpliwości co pomiaru.
    >> A jak masz, to jak udowodnisz ze sie system pomylil ?
    >Będzie to zależało od konkretnej sytuacji. Tak jak ze wszystkim.
    >Błędy się zdarzają w każdym systemie i czasem na kogoś trafia.

    Oby trafialo na ciebie jak najczesciej.
    Nic tak nie koryguje wlasnego zdania jak wlasna opinia :-)

    >> Patrz wyzej - tez zaplacisz, tyle ze kosztami sadowymi :-)
    >Już raz poległeś z próbami udowodnienia czegoś podobnego,
    >a na mandaty nie czeka się po pół roku.

    A ile razy wyprobowales juz kiedys w sadzie swoj urok osobisty ?
    Bo ja tam nie mam watpliwosci ze jak bedzie na fotce powiedzmy 80, a
    ty sie zarzekniesz ze zawsze przepisow przestrzegasz i jechales tam 50
    ... to tym razem padnie na ciebie :-)

    >>> Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
    >>> twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
    >>> problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie
    >> Nie, wczesniej i teraz nadal pierdolisz, jesli twierdzisz ze z
    >> tarczki
    >> da sie odczytac predkosc

    >Widzę, że argumenty się kończą, a o odczytach z tarczki tachografu to
    >nie ja pisałem :-) Do tego widzę, że nadal nie wiesz o czym pisałem
    >i nie chodziło o GPS.

    Nie wiem o czym pisales. Tacho cyfrowe ?
    Bo ja zrozumialem z twojej pisaniny ze uwazasz iz firmie transportowej
    ustalic zasadnosc mandatu sie da.

    A to wymaga odczytania predkosci z godziny i minuty pomiaru, mierzonej
    w czasie fotoradaru (choc dzieki gsm to czas tam moga miec dosc
    dokladny).
    Jak zamierzasz to zrobic ?
    A przeciez przez minute predkosc moze sie duzo zmienic.

    >>> Nie ma systemów bezbłędnych.
    >> Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
    >> 10, 100, tysiac ?
    >10.

    No to nie wgryzajac sie w zawilosci statystyki matematycznej rzeklbym
    ze godzisz sie z tym ze 10% pomiarow moze byc blednych.
    Sporo. to razem wyjda setki tysieczy oszukanych ludzi rocznie.
    Oby maszyna kiedys ciebie wylosowala, najlepiej pare razy :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: