  • 1. Data: 2012-10-14 21:38:08
    Temat: Synchronizacja z chmurą na Androida
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Który soft na Androida pozwala synchronizować z chmurą, w usługach
    Storino, SugarSync, Dropbox i Google Drive, tak aby z pozycji telefonu
    można było zarządzać katalogami (tworzenie, kasowanie, przenoszenie, itd)
    i zarządzać udostępnianiem ich innym?

    Dziękuję

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-10-15 12:31:00
    Temat: Re: Synchronizacja z chmurą na Androida
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-14, o godz. 21:38:08
    "Piotr M" <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > telefonu można było zarządzać katalogami (tworzenie, kasowanie,
    > przenoszenie, itd) i zarządzać udostępnianiem ich innym?

    Na pewno box.net i Dropbox i ich aplikacje. box.net fajny
    dla użytkowników SGSIII bo daje po zakupie telefonu 50GB ba dane.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2012-10-15 17:49:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 15.10.2012 o 12:31 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl>
    pisze:

    > Na pewno box.net i Dropbox i ich aplikacje. box.net fajny
    > dla użytkowników SGSIII bo daje po zakupie telefonu 50GB ba dane.

    Dzięki. Dobrze że da się, bo słyszałem że w z pozycji telefonu marnie jest
    z tym. To będę szedł w kierunku Dropboxa (nie chodzi o mnie bo nie mam
    Androida teraz), box.net nie znam.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M