eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSymbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta › Re: Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta
    From: "Darkac" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta
    Date: Wed, 3 Mar 2010 09:39:02 +0100

    Znalazłem Claws Mail i zainstalowałem.
    Wrażenia bardzo mieszane. Program bardzo rozbudowany ze sto tysiącami opcji
    do ustawiania. Ale bardzo dużo pluskiew, które powodują między innymi, że po
    wejsciu w ustawianie danej opcji nie można już wrócić i trzeba awaryjnie
    program wyrzucać.
    Myląca jest filozofia przewijania ekranów, bo za pomocą bocznego suwaka w
    przeciwną stronę, a nie przez przeciąganie całego obszaru ekranu. Jakiś
    spory błąd ma proces obsługi ekranu dotykowego, bo trzeba się pilnować żeby
    nie nacisnąć na jakiś wirtualny klawisz dłużej niż 1/100 sekundy, bo wtedy
    od razu uruchomi się to, co pojawia się w miejscu tego klawisza w następnym
    ekranie.
    Na początek zainstalowałem skrzynkę e-mailową i działy się różne cuda.
    Najpierw przy odbiorze wykazywało "Error" po którym program się wieszał.
    Potem jakoś odebrał wiadomości, ale po jakimś czasie w skrzynce nie było ich
    widać, mimo że licznik wskazywał 25 wiadomości.
    Ale najbardziej mnie irytowała niemożność ustawienia programu jako klienta
    do grup dyskusyjnych Usenetu. Owszem po wielu próbach i błędach doszedłem
    gdzie należy wpisać nazwę serwera, ale za diabła nie znalazłem jak pobierana
    jest lista grup dyskusyjnych żeby sobie którąś wybrać do czytania.