  • 1. Data: 2011-05-18 15:22:45
    Temat: Symbian, aplikacja do nagrywania rozmów
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Witajcie (znów).

    Polećcie jakąś aplikacje do nagrywania rozmów, może być płatna.

    Co chciałbym...
    - nagrywanie rozmów do MP3 (najlepiej) na karte
    - mozliwość zdefiniowania listy numerów nienagrywanych np. "nie nagrywaj
    rozmów z kontaktów w grupie/grupach AAA i BBB"
    - fajnie jakby pliki zapisywalo YYYYMMDD-HHMMSS-NRTELEFONU.mp3
    - jakby mozna bylo - bo podobno pika - wylaczyc pikanie informujace o
    nagrywaniu
    - mozliwosc wlaczenia/wylaczenia nagrywania w trakcie (w miare prosto
    jak najmniejsza iloscia przyciskania - najlepiej mozliwosc zdefiniowania
    przycisku ktory w trakcie wylaczy lub wlaczy nagrywania tak jak mozna to
    zrobic z glosnikiem zewnetrznym)

    Prawne aspekty w tym watku mnie nie interesuja,
    od tego jest w ostatecznosci plsocprawo :)

    Pozdr
    ja

  • 2. Data: 2011-05-18 16:12:15
    Temat: Re: Symbian, aplikacja do nagrywania rozmów
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 17:22:45 +0200, Mateusz napisał(a):

> [...]
    > jak najmniejsza iloscia przyciskania - najlepiej mozliwosc zdefiniowania
    > przycisku ktory w trakcie wylaczy lub wlaczy nagrywania tak jak mozna to

    Polski VoxTrack (dawniej Xelnex).
    Wyłączenie pikania zależy od telefonu - nie na każdym się da.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 3. Data: 2011-05-18 17:21:00
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Polski VoxTrack (dawniej Xelnex).
    > Wyłączenie pikania zależy od telefonu - nie na każdym się da.

    Boskie. Dzieki :)

  • 4. Data: 2011-05-18 20:25:39
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Boskie. Dzieki :)

    Killer Mobile TotalRecall

    Wyłącza pikaniew Nokii akurat włączając tryb milczący na czas rozmowy

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-05-18 20:30:29
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 18.05.2011 19:21, Mateusz pisze:

    > Boskie. Dzieki :)

    Sprawdź jeszcze Total Recall firmy Killer Mobile - wyciszenie pikania
    działa nawet na telefonach z S60v3FP2 (np. E52/E72), być może na
    nowszych także.

    Marek

  • 6. Data: 2011-05-18 20:33:18
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik MarekM napisał:

    > Sprawdź jeszcze Total Recall firmy Killer Mobile - wyciszenie pikania
    > działa nawet na telefonach z S60v3FP2 (np. E52/E72), być może na
    > nowszych także.

    Dzieki, wszystkie pozycje dodaje do "ulubionych" i zajme sie tematem jak
    ozywie całkiem klawiaturke mojej nokii ;)

  • 7. Data: 2011-05-19 11:59:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Polski VoxTrack (dawniej Xelnex).

    Wygląda ciekawie, a coś podobnego pod WM?

  • 8. Data: 2011-05-19 13:08:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-18 18:12, Waldek Godel pisze:

    > Polski VoxTrack (dawniej Xelnex).
    > Wyłączenie pikania zależy od telefonu - nie na każdym się da.

    ale Xelnex (wiec podejzewam, ze rowniez VoxTrax) nie robi:
    - nagrywa do mp3
    - nie mozna zdefiniowac kontaktow ktore nie beda nagrywane

    reszta sie zgadza.

    Insynuuje swoje przypuszczenia po tym jak od ponad dwoch lat uzywam
    Xelnex-lite (ale moze ten lite jest powodem moich watpliwosci?)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-05-19 13:36:30
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > ale Xelnex (wiec podejzewam, ze rowniez VoxTrax) nie robi:
    > - nagrywa do mp3
    > - nie mozna zdefiniowac kontaktow ktore nie beda nagrywane
    >
    > reszta sie zgadza.

    Wlasciwie wrzucilem wszystke "co mi sie chce" ale po przeczytaniu opisu
    funkcjonalnosci wyglada OK.

    Teraz jeszcze musze zapoznac sie z 2 innymi wymienionymi i wybrac, co
    bedzie najtrudniejsze ;)

  • 10. Data: 2011-05-19 14:10:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 15:08:09 +0200, AL napisał(a):

    > ale Xelnex (wiec podejzewam, ze rowniez VoxTrax) nie robi:
    > - nagrywa do mp3

    Oczywiście, że nagrywa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka