    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Date: Tue, 26 Jan 2010 09:36:08 +0100

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hjku2s$1eb$...@n...onet.pl...
    > BARDZO ciekawa teoria. Stary i poznany, nie znaczy elastyczny. Postaw na
    > tym serwer apache z php i mysql. No dobra, to chociaż połącz się przez
    > ssh i zmień hasło użytkownikowi.

    Czyżby nie było było odpowiedniej aplikacji? Może za słabo szukałeś?

    > Wydajny? Wg jakich badań? Palców usera? Przecież napisałem, że iPoo jest
    > fajny, bo się UI animuje, ale sam system... wygląda ładnie i szybko, bo
    > nie dopuszcza się do marketu aplikacji, które nie działają ładnie i
    > wydajnie.
    > Poproszę o coś takie prostego, jak test wydajności liczenia rc5.

    To według Ciebie jaki jest najwydajniejszy? Bo na pewno nie WM, ani symbian.

    > Liczytujemy się? iPoo ma najwięcej. Ale darmowych więcej ma chyba maemo,
    > bo tam jest tyle, co do linuksa w zasadzie.

    Co z tego, że ip ma najwięcej, skoro większość to kiepskie gry.

    > Buhahahaha, WM bez zabezpieczeń? Android, już lepiej, ale żeby cokolwiek
    > zrobić, musisz zrobić root'a (a nie w każdym urządzeniu się da) 3:0 dla
    > maemo i nokii N900.

    No powiedz jakie są zabezpieczenia w WM, bo nie miałem najmniejszych problemów z
    instalacją aplikacji.