  • 11. Data: 2012-03-11 20:58:23
    Temat: Re: Symbian Belle -- nie taka znów rewelacja
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-11 21:43, ALEX MR wrote:

    > Mnie nie przeszkadza :-)

    > A po polsku mógłbyś?

    Na Belle jeszcze tego nie sprawdzalem, w kazdym razie w Annie mogles
    odlozyc przypomnienie na pozniej, ladowalo wtedy na podrecznej liscie w
    prawym gornym narozniku, jesli bylo kilka takich odlozonych przypomnien
    - tworzyly tam liste i pozniej, w spokojniejszych okolicznosciach mogles
    przelozyc je na pozniej czy odhaczyc jako wykonane (byl tam tez dostep
    do procentowego poziomu baterii, w Belle przeminelo z wiatrem). Niestety
    BizCalendar nie korzysta z tego mechanizmu, w kazdym razie nie
    zauwazylem zadnej opcji ktora mialaby to umozliwic a domyslnie tego nie
    robi. Przypomnienia sa dla mnie jedna z najwazniejszych funkcji w
    smartfonie i dlatego chce miec pelna kontrole nad tym. W Symbianie jest
    totalna porazka, Android zas swietnie wypada na tym polu, jest godnym
    nastepca PalmOS.

    > A ułożyłeś choć raz? :-P

    W pewnym sensie tak - rozebralem ja i odpowiednio zlozylem ;] Z N8 ten
    numer nie przejdzie bo mi skasuja gwarancje ;]

  • 12. Data: 2012-03-11 21:15:54
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 11 03 2012 21:58, atm pisze:

> [...]
    > robi. Przypomnienia sa dla mnie jedna z najwazniejszych funkcji w
    > smartfonie i dlatego chce miec pelna kontrole nad tym. W Symbianie jest

    Jakos nie zauważyłem tego braku. Może inaczej go używam.

    > Android zas swietnie wypada na tym polu, jest godnym
    > nastepca PalmOS.

    Herezje głosisz ;-)

    > W pewnym sensie tak - rozebralem ja i odpowiednio zlozylem ;]

    Prawdziwy ziom z Ciebie ;-)

    > Z N8 ten
    > numer nie przejdzie bo mi skasuja gwarancje ;]

    No to masz problem ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 13. Data: 2012-03-11 21:23:40
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jakos nie zauważyłem tego braku. Może inaczej go używam.

    > Herezje głosisz ;-)

    No baaaa, powiem wiecje: jest tutaj nawet lepszy. Zawiecha i restart
    Palma automatycznie kasowal liste odlozonych przypomnien a tutaj
    cokolwiek nie staloby sie poza HR nie jest w stanie skasowac tych
    przypomnien.

    > Prawdziwy ziom z Ciebie ;-)

    Dzieki ;]

  • 14. Data: 2012-03-11 22:25:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ALEX MR

    > BizCalendar i po problemie.

    Hm... wypróbuję. Tylko dlaczego zepsuli to, co było dobre (chociaż
    brzydkie)?

    > Możesz dodać katalogi.
    > Możesz sam uporządkować.

    Fajnie, tylko po co je usunęli i zrobili bałagan? Jaki to miało cel?

  • 15. Data: 2012-03-11 22:47:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-11 23:25, to wrote:
    > begin ALEX MR

    > Hm... wypróbuję. Tylko dlaczego zepsuli to, co było dobre (chociaż
    > brzydkie)?

    > Fajnie, tylko po co je usunęli i zrobili bałagan? Jaki to miało cel?

    Unifikacje miedzyplatformowa. Android i iOS nie ma na dziendobry
    aplikacji w folderach to i my wyrzucimy, bedzie trendy ;]

  • 16. Data: 2012-03-11 23:00:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin atm

    > Mam podobne odczucia. System dziala co prawda szybciej, jest bardziej
    > responsywny, przynajmniej subiektywnie.

    Moim zdaniem działa dokładnie tak samo.

    > Zmiany z ikonami wg mnie sa
    > dobre, fajnie ze w kocu uwolnili sie od "pojemnikow" na 4 ikony.

    To "uwolnienie" polega m.in. na tym, że dorobili kilka niewymiarowych
    widżetów, które marnują miejsce bo do niczego nie pasują (szczególnie ten
    cholerny zegarek). Ja wolałem tak, jak było wcześniej.

    > Wiesz, wiekszosc niedogodnosci,
    > ktore opisujesz to problem natywnego launchera.

    Ale wcześniej ich nie było.

    > kazdym razie zostalo jeszcze sporo do funkcjonalnosci GO Launchera na
    > Androida.

    Nie wiem, być może, ale ja gadżetów z Androida do niczego nie potrzebuje,
    więc to dla mnie słaby argument. Wręcz mnie denerwują.

    > Wieksza ilosc tego typu
    > kwaitkow dosc stanowczo zniecheca mnie do Symbiana.

    No cóż, te rzeczy, których ja używam akurat działają bardzo dobrze. A
    przede wszystkim E7 to jedyny bodaj telefon na rynku umożliwiający w
    miarę sensowną pracę po SSH.

    > Dodam jeszcze niesamowicie powolna instalacje aplikacji.

    Kompletnie obojętne, nie robi się tego codziennie.

  • 17. Data: 2012-03-11 23:47:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-12 00:00, to wrote:
> [...]
    > widżetów, które marnują miejsce bo do niczego nie pasują (szczególnie ten
    > cholerny zegarek). Ja wolałem tak, jak było wcześniej.

    To prawda.

    > Ale wcześniej ich nie było.

    > Nie wiem, być może, ale ja gadżetów z Androida do niczego nie potrzebuje,
    > więc to dla mnie słaby argument. Wręcz mnie denerwują.

    Potrzebujesz, ale na Symbianie mozesz sobie tylko o nich pomarzyc ;]
    Powyzej narzekasz na beznadziejny zegarek i niewymiarowe widgety. Na
    Androidzie molbys zainstalowac sobie jeden z kilkudzisieciu dostepnych
    zegarkow w dowolnych wielkosciach, wyswietlanych informacjach z
    mozliwoscia przypisania roznych funkcji tapnieciu na minuty czy godziny,
    ogromna ilosc widgetow umozliwiajacych kontrole parametrow urzadzenia w
    roznych wielkosciach i stylistyce.

> [...]
    > miarę sensowną pracę po SSH.

    > Kompletnie obojętne, nie robi się tego codziennie.

    Niby tak, podobnie jak z wymiana zarowki w samochodzie; robi sie to
    rzadko ale jesli juz przychodzi do tego fajnie gdyby czynnosc ta byl
    latwa i szybka.

  • 18. Data: 2012-03-12 10:15:06
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-03-11 13:28, to pisze:
    (...)

    > Więcej nie pamiętam, powyższe najbardziej wkurwiają. Kompletnie nie
    > rozumiem zachwytów nad Belle i nie wiem z czego wynikają. Mam nieodparte
    > wrażenie, że wynikają głównie z wyglądu widżetu zegarka i kalendarza, a
    > piszący recenzje nigdy dłużej nie używali ani Anny, ani Belle.

    Dla mnie jeszcze minus Belle - powiadomienia.
    W Annie było lepiej.

    --
    Mariano

  • 19. Data: 2012-03-12 11:40:21
    Od: "phungus" <p...@N...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Więcej nie pamiętam, powyższe najbardziej wkurwiają.

    Hej,
    Tak wiec podpytam, czy brak rejestracji/logowania polaczen transmisji danych
    (wi-fi, 3G) w rejestrze zdarzen wystepuje tylko u mnie, czy nie tylko u mnie ?

    Pozdro,
    ph.

  • 20. Data: 2012-03-12 14:31:08
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 12 03 2012 4:45, ALEX MR pisze:

> [...]

    A skąd mam wiedzieć? Elopa zapytaj ;-)