    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Symbian Belle -- nie taka znów rewelacja
    Date: Sun, 11 Mar 2012 19:06:43 +0100

    On 2012-03-11 14:42, Marek Dyjor wrote:
> [...]

    Mam podobne odczucia. System dziala co prawda szybciej, jest bardziej
    responsywny, przynajmniej subiektywnie. Zmiany z ikonami wg mnie sa
    dobre, fajnie ze w kocu uwolnili sie od "pojemnikow" na 4 ikony.
    Z zegarkiem masz calkowita racje, wczesniej byl funkcjonalny, teraz jest
    wiekszy, ladniejszy....i nic poza tym.
    Wiesz, wiekszosc niedogodnosci, ktore opisujesz to problem natywnego
    launchera, ogolnie jest to dla mnie tragikomedia, bo oprocz N8 z Belle
    mam rowniez SGS2. W androidowym Markecie dostepnych jest sporo
    alternatywnych launcherow z tysiacem opcji, rownych wodotryskow i
    wszelkiej masci rozszerzen. Natomiast w swiecie Symbiana...udostepnieli
    wlasnie nokiowa bete widgetu pogodowego, pracuja nad paczka pozostalych,
    launcher jaki jest sam widzisz... W kazdym razie zostalo jeszcze sporo
    do funkcjonalnosci GO Launchera na Androida. TO jednak w pewnym sensie
    kosmetyka. Ostatnio znowu dalem Symbianowi szanse, zeby sie przekonac
    czy funkcjonalnoscia nie bedzie odstawal od Androida. Jest Skype,
    zainstalowalem, zalogowalem sie, pobrane zostaly kontakty. Chcialem
    czesc z nich wykasowac, po wybraniu odpowiedniej opcji kontakt jednak
    nie znikal z listy, zainstalowalem tez jerowy pl-eng slownik. Uzywam
    Swype i po przytrzymaniu jednego z klawiszy na ekranie mam mozliwosc
    przelaczania sie miedzy jezykami, w tym jednak konkretnym slowniku nie
    dziala... Wieksza ilosc tego typu kwaitkow dosc stanowczo zniecheca mnie
    do Symbiana.
    Dodam jeszcze niesamowicie powolna instalacje aplikacji.
    Ostatnio tez zainstalowalem aplikacje dodajaca zabezpieczenie w postaci
    rysowania wzorka przy odblokowywaniu telefonu. Dziala to nienajgorzej
    ale co z tego jesli po podlaczeniu do komputera zawartosc telefonu jest
    widoczna bez jego odblokowywania.