  • Data: 2011-08-04 08:36:08
    Temat: Re: Sygnalizacja - jak interpretowac ?
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 14:44:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Dawno tamtędy nie jechałem i widze, że mowa jest o trzech pasach - to
    > się nieźle pozmieniało...

    Jak już MHM wyjaśnił, 3 pasy na "rondzie" były od *zawsze*, teraz
    pozmieniały się diamteralnie inne rzeczy na tym odcinku rzeczywistości.
    Sam piszesz, że dawno tamtędy nie jechałeś, ale nie przeszkodziło Ci to
    w zajęciu twardego stanowiska w tej sprawie - i to mimo zdania tubylców.
    Ehhh.

    --
    Pozdrawiam mimo wszytsko,
    Sebastian S.