  • Data: 2011-08-04 07:46:19
    Temat: Re: Sygnalizacja - jak interpretowac ?
    Od: MHM <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację a ja mam zaawansowana sklerozę :(

    Nie przejmuj sie, nie ty jeden :)

    > Jak tam autobusy się mieszczą?

    Autobusy to nie maja problemu :) One jada prawym skrajnym pasem przy
    krawezniku i czesc. Niech sie reszta sciska :)
    Bardziej musza sie napocic ci na srodkowym pasie, bo wiekszosc jezdzie na
    pamiec: prawy skrajny pas i lewy skrajny. Jak ktos nowy chce poleciec
    zgodnie z nowym oznakowaniem pasow srodkiem pomiedzy autobusem, a lewym
    skrajnym pojazdem to ma cieplo :)

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena