-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Jan <k...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
Date: Fri, 03 Sep 2010 14:01:32 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 46
Message-ID: <i5qo2s$3nd$1@news.task.gda.pl>
References: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl> <i5opnp$45o$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: pc57.ibwpan.gda.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1283515292 3821 153.19.110.57 (3 Sep 2010 12:01:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2010 12:01:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
In-Reply-To: <i5opnp$45o$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308419
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-02 20:19, Sylwester Łazar pisze:
> Może być wiele
I o to tu chodzi. Właśnie zauważyłem kolejne objawy.
Na przykład: Jadę dłuższy odcinek 70/h ulicą, tutaj
maks. dopuszczalną, zbliżam się do skrzyżowania,
widzę światło czerwone, zdejmuję nogę z gazu, ale
kiedy jestem już blisko, zapala się zielone.
Naciskam pedał gazu - a tu nic, jakbym nie nacisnął,
jadę tylko rozpędem przez dwie -trzy sekundy.
Dopiero po szybkim "pompowaniu" pedałem gazu silnik
wchodzi na wyższe obroty.
> np. uszkodzony wężyk podciśnienia,
A to ważna przyczyna, bo pewnie jedna z tańszych
do usunięcia.
> złącza czujników temperatury,
Nie wiem nawet, gdzie one są...
> mokre przewody WN.
To już wykluczyłem.
> (...)
> Jeśli nie można znaleźć uszkodzenia przez 2 dni, to lepiej zczytać dane.
Właśnie doczytałem się w sieci, że są jakieś
bardziej zaawansowane urządzenia testujące, które
podają mnóstwo szczegółów o samochodzie. Sam tego
nie kupię, bo kosztuje toto od pięciuset do kilkunastu
tysięcy, z oprogramowaniem. To najtańsze, za 70 zł,
pewnie warto by mieć. Wtedy mógłbym pojeździć dalej
z podłączonym interfejsem i notebookiem i zarejestrować
komunikaty podawane w trakcie jazdy, w różnych
warunkach.
Serwisanci nie mają ochoty na dłuższą jazdę testującą,
to dla nich nieopłacalne. Chyba muszę sam...
Dziękuję za porady.
Pozdrawiam,
Jan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]