eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySygnalizacja awarii silnika i co dalej?Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Jan <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
    Date: Fri, 03 Sep 2010 14:01:32 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <i5qo2s$3nd$1@news.task.gda.pl>
    References: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl> <i5opnp$45o$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc57.ibwpan.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1283515292 3821 153.19.110.57 (3 Sep 2010 12:01:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2010 12:01:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <i5opnp$45o$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308419
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-02 20:19, Sylwester Łazar pisze:
    > Może być wiele

    I o to tu chodzi. Właśnie zauważyłem kolejne objawy.
    Na przykład: Jadę dłuższy odcinek 70/h ulicą, tutaj
    maks. dopuszczalną, zbliżam się do skrzyżowania,
    widzę światło czerwone, zdejmuję nogę z gazu, ale
    kiedy jestem już blisko, zapala się zielone.
    Naciskam pedał gazu - a tu nic, jakbym nie nacisnął,
    jadę tylko rozpędem przez dwie -trzy sekundy.
    Dopiero po szybkim "pompowaniu" pedałem gazu silnik
    wchodzi na wyższe obroty.

    > np. uszkodzony wężyk podciśnienia,

    A to ważna przyczyna, bo pewnie jedna z tańszych
    do usunięcia.

    > złącza czujników temperatury,

    Nie wiem nawet, gdzie one są...

    > mokre przewody WN.

    To już wykluczyłem.

    > (...)
    > Jeśli nie można znaleźć uszkodzenia przez 2 dni, to lepiej zczytać dane.

    Właśnie doczytałem się w sieci, że są jakieś
    bardziej zaawansowane urządzenia testujące, które
    podają mnóstwo szczegółów o samochodzie. Sam tego
    nie kupię, bo kosztuje toto od pięciuset do kilkunastu
    tysięcy, z oprogramowaniem. To najtańsze, za 70 zł,
    pewnie warto by mieć. Wtedy mógłbym pojeździć dalej
    z podłączonym interfejsem i notebookiem i zarejestrować
    komunikaty podawane w trakcie jazdy, w różnych
    warunkach.

    Serwisanci nie mają ochoty na dłuższą jazdę testującą,
    to dla nich nieopłacalne. Chyba muszę sam...

    Dziękuję za porady.

    Pozdrawiam,
    Jan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: