  • 1. Data: 2009-01-17 15:21:19
    Temat: Sygnal zajetosci dla dzwoniacego
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Czy taka mozliwosc jest do uzyskania z poziomu telefonu badz operatora, tak
    aby dzwoniacy po wykreceniu danego numeru za kazdym razem slyszal wylacznie
    sygnal zajetosci?
    Telefon to N6300 lub N E51, operator to Plus.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2009-01-17 18:40:13
    Temat: Re: Sygnal zajetosci dla dzwoniacego
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent VomitroN nadaje:

    > operator to Plus.

    czasoumilacz

  • 3. Data: 2009-01-17 19:23:16
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    VomitroN napisal(a):

> [...]
    > sygnal zajetosci?
    > Telefon to N6300 lub N E51, operator to Plus.

    aplikacja 'advanced call manager'

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-01-17 20:04:29
    Od: K <...@...c>

    JanKo pisze:
    > Agent VomitroN nadaje:

    > czasoumilacz

    cala polska czyta dzieciom.

  • 5. Data: 2009-01-18 11:35:40
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisal w wiadomosci

    > aplikacja 'advanced call manager'

    O to chodzilo. Dzieki.

  • 6. Data: 2009-01-18 12:44:18
    Od: "tomek kruk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    VomitroN <v...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > sygnal zajetosci?
    > Telefon to N6300 lub N E51, operator to Plus.

    magicall jest najlepszy. Odrzuca sms, zastrzeżone, wysyła odp. sms..

  • 7. Data: 2009-01-18 15:31:25
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    tomek kruk pisze:

    > magicall jest najlepszy. Odrzuca sms, zastrzeżone, wysyła odp. sms..

    Nie wiem czemu piszesz, że najlepszy skoro Advanced Call Manager ma
    takie same funkcje.

  • 8. Data: 2009-01-18 20:42:51
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 15:31:25 +0000, Szadzik napisał(a):

    > Nie wiem czemu piszesz, że najlepszy skoro Advanced Call Manager ma
    > takie same funkcje.

    Każdy chwali to czego używa.
    ACM nie filtruje smsów. Ale i tak jest najlepszy ;-)
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 9. Data: 2009-01-18 22:12:33
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Błażej pisze:

    > Każdy chwali to czego używa.
    > ACM nie filtruje smsów. Ale i tak jest najlepszy ;-)

    Nie używam, po prostu nie wydaje mi się, żeby tak łatwo było ocenić co
    najlepsze. Każdy ma inne potrzeby, więc niech sam dobierze do swoich
    potrzeb bez głupich stwierdzeń, że to, czy tamto najlepsze.

    Szadzik

  • 10. Data: 2009-01-30 11:23:12
    Od: "gril" <g...@...pl>

    Użytkownik "Szadzik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie używam, po prostu nie wydaje mi się, żeby tak łatwo było ocenić co
    > najlepsze. Każdy ma inne potrzeby, więc niech sam dobierze do swoich
    > potrzeb bez głupich stwierdzeń, że to, czy tamto najlepsze.

    Ja mam pytanie jak to działa, czy ten program ingeruje jakoś w sieć, że
    dzwoniący słyszy sygnał zajętości? Czy jakby odbiera połączenie i
    odtwarza sygnał zajętości, ale osoba która dzwoniła i tak zapłaci za
    połączenie?