  • Data: 2016-03-14 08:11:41
    Temat: Re: Sygnał --> rzutnik
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-14 o 03:24, ACMM-033 pisze:
    > Takie rzeczy są z pewnością maksymalnie upraszczane dla obniżki kosztów,
    > więc i mam mocne przypuszczenia, że delikatnie mówiąc, produkt tej
    > skrzyneczki sinusoidą (czystą) nie jest i tylko dzięki mikrej mocy, nie
    > zasiewa połowy dzzielnicy. Stąd pewnie taki tani. Bo i obwodów
    > stronojych pewnie (prawie) nie ma.

    Przypomnę, że ACM-033 komentuje powyżej "transmiter do radia", czyli
    przesyłający tylko dźwięk. A więc urządzenie prostsze w konstrukcji, niż
    taki, jaki potrzebny jest do rzutnika. A co do tego drugiego, to
    dyskutanci straszyli ceną ~450$, raczej zniechęcającą. Lecz znalazłem na
    Allegro tańszy, i ogłosiłem mini-konkurs na to, kto bez zaglądania w
    wyszukiwarkę - zgadnie cenę choćby w przybliżeniu. Nikt nawet nie
    próbował, no to podrzucam sznureczek:
    http://allegro.pl/onyx-midia-stream-it-miracast-hdmi
    -tv-transmiter-i6031487550.html
    - wraz z pytaniem: co o tym wyrobie sądzić. Zapewne też trochę śmieci
    w eterze? No ale to już zmartwienie sąsiadów 8)
    Trochę mnie zastanawia to, że w opisie jest mowa o różnych trybach
    pracy, np. że obsługuje Wi-Fi, hm, ciekawe w którym kierunku? Jeśliby po
    lekturze ktoś miał jakieś uwagi, to niech je tu wrzuci, koniecznie!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!