  • Data: 2014-01-18 13:28:57
    Temat: Re: Sygnał akustyczny blokowania drzwi
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Przekażę też znajomym, żeby muszą pilnować SM i Policję w czasie
    > interwencji, żeby za szybko nie uciekli.

    A to juz inna sprawa, ja zawsze schodzilem i pokazywalem palcem gdzie
    jest problem, inaczej nie zareagowaliby nawet, gdyby dostali butelka w
    radiowoz. Jak przeszkoda nie do przejscia okazal sie domofon, to im za
    pomoca sztywnego drucika otworzylem. Trzeba przyznac, ze jak juz wejda,
    to sa skuteczni, tacy co mi pyskowali jak najpierw grzecznie prosilem,
    wobec Policji nagle staja sie malutcy jak pan Pikus;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa