  • Data: 2014-01-17 15:15:16
    Temat: Re: Sygnał akustyczny blokowania drzwi
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
    news:lbb3fi$rpc$1@node2.news.atman.pl...
    > Ktoś z Was może eksperymentował z przeróbką blokady drzwi w aucie na to
    > aby o informowanie kierowcy o odblokowaniu/zablokowaniu drzwi odbywało się
    > w sposób akustyczny a nie tylko wizualny? Słyszałem że w niektórych autach
    > można to zrobić bez żadnego wielkiego zachodu, za pomocą odpowiednich
    > naciśnięć przycisku na pilocie.

    Czy chodzi Ci o potwierdzanie włączania i wyłączania alarmu samochodowego
    również poprzez dźwięk syrenki alarmowej?

    Stare centralki alarmowe miały taką "funkcję" standardowo włączoną. Można to
    było zmienić przełącznikiem w centralce albo kombinacją przycisków na
    pilocie. Od około 2004 roku Unia w swojej bezdennej mądrości zabroniła
    akustycznego informowania o włączaniu alarmu.

    Musisz zobaczyć jaki typ centralki masz, zdobyć instrukcję do niej, albo
    skontaktować się z producentem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba