  • 11. Data: 2010-07-01 10:25:58
    Temat: Re: Sygnał RGB na 100m
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Sorry za "póścić"

    Marek

  • 12. Data: 2010-07-01 10:30:16
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c2c683e$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...

    > Skrętka ma 4 pary. RGB to 3 pary. Są jeszcze dwa sygnały synchronizacji H
    > i V i tutaj mam dylemat czy można je puścić jedną parą skręconych
    > przewodów, wykorzystując fakt, że masa przechodzi i tak skrętkami od RGB.
    > Raczej będą się zakłócać wzajemnie więc lepiej dać drugą skrętkę.

    No nie wiem czy da się wykorzystać masy z RGB gdyż po drodze masz baluny.

    Marek

  • 13. Data: 2010-07-01 10:40:02
    Od: zenek <z...@o...pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem czy da się wykorzystać masy z RGB gdyż po drodze masz baluny.
    >

    > Marek

    A ty w ogole wiesz co to jest "Balun" ?

  • 14. Data: 2010-07-01 10:47:41
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ty w ogole wiesz co to jest "Balun" ?

    Zenuś a wiesz że sa baluny z seperacją galwaniczną ?

    Marek

  • 15. Data: 2010-07-01 10:51:40
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > No nie wiem czy da się wykorzystać masy z RGB gdyż po drodze masz baluny.

    No tak.. Zapomniałem, że trzeba przetransformować impedancję z 75 Ohm na 100
    Ohm i zrobić symetryzację. Taki transformator chyba nie jest trywialny, musi
    przenosić szerokie pasmo (50Hz - 75MHz).

  • 16. Data: 2010-07-01 11:00:16
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Dnia 01-07-2010 o 12:15:30 AS <N...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    ternal/dp/B000VSYJGC

    > Znalaz?em inne rozwi?zania:
    > http://www.smartvm.com/vga-video-extender-c1325.htm
    > Pierwsze z listy urz?dzenie jest ze wzmacniaczem i daje zasieg 170m na
    > skretce.

    I to mi się zaczyna podobać :-)

    Dzięki

  • 17. Data: 2010-07-01 11:05:34
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Zapomniałem jeszcze o jednej kwestii:
    - przedłużenie klawiatury PS/USB na taką samą odległość, czym?

    Pozdrawiam
    ELP

  • 18. Data: 2010-07-01 11:05:46
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > musi
    > przenosić szerokie pasmo (50Hz - 75MHz).

    Jest jeszcze inny problem. Sygnały synchronizacji w VGA to chyba standard
    TTL więc teoretycznie 0/5V a wzmacniacze wideo pracują przy Vpp 1V.

    Marek

  • 19. Data: 2010-07-01 11:29:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ELP" <e...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Zapomniałem jeszcze o jednej kwestii:
    > - przedłużenie klawiatury PS/USB na taką samą odległość, czym?

    na przykład
    http://www.aten.pl/index.php/produkty/szczegoly/239/
    18/rozwiazania-dla-biznesu/kvm-over-the-net/kh1508i/
    altusen

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2010-07-01 11:31:16
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Zapomniałem jeszcze o jednej kwestii:
    > - przedłużenie klawiatury PS/USB na taką samą odległość, czym?

    Być może także skrętką :)
    http://www.networktechinc.com/cat5-keyboard.html

    Lub kombajn VGA+keyboard+mouse:
    http://www.broadbandbuyer.co.uk/Shop/Reviews.asp?Pro
    ductID=4668
    http://www.emarket.pl/sprz%C4%99t-sieciowy/belkin-om
    niview-przed%C5%82u%C5%BCacz-kvm-%28ps-2-ps-2-vga%29
    -150m-f1d084vea2/p-c0125662
    Instrukcja obsługi:
    http://www.belkin.com/uk/support/product/?lid=enu&pi
    d=F1D084vea2&scid=868