  • 1. Data: 2009-09-17 15:00:35
    Temat: Swojaki
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam!
    Plus zniósł swojaki (5gr/min) w simplusie (pozostalał 1 darmowy nr za
    10zl/mc). Czy jest jakaś inna taryfa w jakiejś innej sieci lub taryfie, żeby
    dzieciak miał tanie rozmowy z rodzicami? Coś w rodzaju tel. rodzinnego. Z
    góry dziękuję!

  • 2. Data: 2009-09-17 19:45:11
    Temat: Re: Swojaki
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adax" <A...@o...pl> writes:

> [...]
    > dzieciak miał tanie rozmowy z rodzicami? Coś w rodzaju tel. rodzinnego. Z

    A to?

    http://simplus.pl/v.do?idx=976368#tansze_numery

    MJ

  • 3. Data: 2009-09-18 11:10:25
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > 10zl/mc). Czy jest jaka? inna taryfa w jakiej? innej sieci lub taryfie, ?eby
    > dzieciak mia? tanie rozmowy z rodzicami? Co? w rodzaju tel. rodzinnego. Z
    dla rodziny 2+2 to POP - 3 numery po 3gr koszt 6zl/miesiac (niezaleznie od
    ilosci tanszych numerow - max3)

  • 4. Data: 2009-09-18 16:07:02
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > A to?
    > http://simplus.pl/v.do?idx=976368#tansze_numery
    > MJ

    Dzięki za odpowiedź, ale to jest abonament :)

  • 5. Data: 2009-09-18 16:30:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-18 18:07, Adax napisał/a:

    > Dzięki za odpowiedź, ale to jest abonament :)

    Gdzie Ty tam widzisz abonament? Pytałeś o Simplusa i dostałeś odpowiedź
    dotyczącą Simplusa. Może przeczytaj ze zrozumieniem to co pod tym
    linkiem napisano?
    Jaką masz obecnie taryfę w Simplusie?
    Podpowiedź: sprawdza się to za pomocą kodu *#147#

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-09-18 17:24:57
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisano?
    > Jaką masz obecnie taryfę w Simplusie?
    > Podpowiedź: sprawdza się to za pomocą kodu *#147#

    Serdeczne dzięki! B. przepraszam Michała Jankowskiego! Już wszsytko wiem,
    dzieciak "aktywował" przed czasem i w ten sposób nie aktywował :)
    Pozdrowionka!!!