-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Świetne zimówki
Date: Sat, 1 Dec 2018 18:24:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <ptug4a$eg6$1@node1.news.atman.pl>
References: <ptpg41$gks$1@node1.news.atman.pl> <pttdfi$igj$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1543685066 14854 89.70.94.204 (1 Dec 2018 17:24:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Dec 2018 17:24:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.2
In-Reply-To: <pttdfi$igj$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645115
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-01 o 08:31, Adam J pisze:
> A ja się zraziłem do tej firmy. Kilka lat temu zakupiłem letnie zdaje się w
> rozmiarze 255/35/18 w cenie ok 500-600 za sztuke i po dwóch latach i
> przejchaniu niespełna 20 tyś kilometrow straciły połowę bieżnika a guma
> sparciała do tego stopnia że pojawiły sie spękania. W garażu miałem 10
> letnie micheliny od innego auta to one wyglądały zdecydowanie lepiej od tych
> nokianów. Obecnie użytkuje całoroczne dunlopa, przejechane 30 tyś i
> wyglądają jak nowe :)
Tak na marginesie w głowie utrwaliło mi się Nokian = zima na takiej
zasadzie jak mleko = krowa :-D Na letnich Nokianach zupełnie się nie znam.
Niska odporność na ścieranie opony raczej słabo koreluje się z niską
jakością. Za czasów kiedy ścigaczem jeździłem, to na torach stosowało
się tzw. slicki. Łyse opony z gumy tak miękkiej, że łuszczyła się pod
naciskiem palca i starczała na baaaardzo krótko. Za to przyczepność jej
była niewiarygodna relatywnie do dobrych szosówek.
Kiedyś w innym aucie miałem letnie Micheliny (za jakąś wtedy kosmiczną
cenę - modelu ni znam) - również na bardzo krótko starczyły (1 sezon -
jakieś 20-30 tys. km) ale były za to zaje... w użytkowaniu.
Parciejące Nokiany gdzieś były w sieci opisane. Ponoć ruscy dali ciała.
W modelach tegorocznych, również ponoć - już to się zdarzać nie będzie.
Dwóch moich kumpli jeździ na Nokianach odpowiednio 1 i 2 zimowe sezony i
nic się nie wydarzyło.
--
Pozdrawiam,
Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=