  • Data: 2012-12-10 09:54:22
    Temat: Re: Świetlówka rurowa - pobór mocy
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam i dostaję jakieś dziwne - moim zdaniem - odpowiedzi w różnych
    > wątkach i na różnych forach, m.in. taką odpowiedź, że 2 świetlówki po 40W
    > każda pobierają ok. 200W (?!) mocy.
    >
    > Dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    > Kazimierz

    4x36W na statecznikach elektronicznych (badziewie z chin) pobiera 0.4A
    mierzone miernikiem z TRMS. A więc nie tak źle. Co wazne, Jasność swiecenia
    jest większa niż na oprawach ze statecznikami indukcyjnymi bo takie też
    miałem, i nic nie mruga. Wymieniłem już dwa stateczniki w ciągu 4 lat.
    Obydwa spalone. Za duża temperatura elementów.

    --wojtek