-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: jerzu <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Świece żarowe.
Date: Mon, 09 Jun 2014 18:22:26 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 25
Message-ID: <b...@4...com>
References: <lmnq62$ejv$1@node2.news.atman.pl> <lmnqg6$gie$6@dont-email.me>
<o...@l...harvard.local>
<538f71de$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<538f7c92$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...com>
<53920520$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@4...com>
<539406da$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@4...com>
<5394a53a$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-185-20.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1402330963 4656 89.79.185.20 (9 Jun 2014 16:22:43
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jun 2014 16:22:43 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 6.00/32.1186
X-Antivirus: avast! (VPS 140609-0, 2014-06-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535256
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 08 Jun 2014 20:02:34 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:
>Jak już napisałem - napięcie to podstawa, zwróć jednak uwagę - coś jej
>każe się wyłączać w innym momencie gdy auto jest zimne a w innym gdy
>jest rozgrzane. Typowa grzałka to była wtedy gdy ręcznie się włączało
>podgrzewanie świec.
Pewnie ECU silnika.
Ale napisałem:
"Woltomierzem? W moim starym TDDi świece są pod prądem jeszcze jakieś
40-50 sekund po uruchomieniu silnika."
I to napięcie jest mierzone _na_świecy_ żarowej. Dopiero po tym czasie
ECU daje sygnał do przekaźnika, który to przekaźnik odcina prąd idący
do świec.
Dalej będziesz filozofował?
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
Następne wpisy z tego wątku
- 09.06.14 19:49 dddddddd
- 10.06.14 00:12 MichaelData(R)
- 10.06.14 00:17 MichaelData(R)
- 10.06.14 00:22 k...@g...com
- 10.06.14 00:30 J.F.
- 10.06.14 00:55 MichaelData(R)
- 10.06.14 00:58 MichaelData(R)
- 10.06.14 02:03 k...@g...com
- 12.06.14 10:27 Trybun
- 12.06.14 10:27 Trybun
- 12.06.14 10:28 Trybun
- 12.06.14 10:28 Trybun
- 12.06.14 10:29 Trybun
- 12.06.14 10:29 Trybun
- 12.06.14 11:07 Grejon
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod