eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe.Re: Świece żarowe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    Date: Thu, 5 Jun 2014 13:27:27 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Lines: 30
    Message-ID: <lmpk9c$r7q$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
    <538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
    <538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmnsfe$h2d$1@node2.news.atman.pl> <lmnve1$kuc$1@node1.news.atman.pl>
    <lmo07l$l0d$1@node2.news.atman.pl> <lmo0v3$i1o$1@news.dialog.net.pl>
    <lmo2am$ne4$1@node2.news.atman.pl> <lmpecq$crn$1@news.task.gda.pl>
    <lmpg3q$2ia$1@node2.news.atman.pl> <lmpgsk$k7d$1@usenet.news.interia.pl>
    <lmpj7a$5ss$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1401967724 27898 78.10.203.55 (5 Jun 2014 11:28:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jun 2014 11:28:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534845
    [ ukryj nagłówki ]

    collie wydumał(a) w news:lmpj7a$5ss$1@node2.news.atman.pl :
    > W dniu 5.06.14 12:30, MichaelData(R) pisze:
    >> No to teraz poczytaj sobie o nowoczesnych dieslach, wtryskiwaczach,
    >> cisnieniu i braku świec żarowych w tych silnikach, jedynie wstepny
    >> podgrzewacz powietrza.
    > Jak już pisałem, Ursus C45 obywał się bez świecy żarowej, a nawet bez
    > podgrzewacza powietrza i zapalał także w zimie. Ale czy to zmienia zasadę
    > działania diesla? Obojętnie w jaki sposób - czy to poprzez świecę żarową,
    > czy poprzez podgrzewanie głowicy cylindra, wielokrotne sprężanie
    > mieszanki, podgrzewanie powietrza itd. - ścianki cylindra/głowicy muszą
    > osiągnąć temperaturę samozapłonu mieszanki. W temperaturze pokojowej
    > cylindra - bez udziału wymienionych wspomagaczy - samozapłon nie
    > nastąpi, silnik diesla nie odpali.

    Tutaj nie chodzi o zasadę działania diesla, chodzi o uruchamianie diesla bez
    swiec żarowych i nie mam na mysli starych konstrukcji. W nowoczesnych
    dieslach z wtryskiwaczem osiaga się zupelnie inne cisnienie niż w Ursusie,
    stąd własnie wynika brak swiec żarowych w nowoczesnych konstrukcjach. Sama
    zasada zapłonu oleju pozostaje bez zmian, jedynie to że kiedy piszesz że
    scianki cylindra muszą osiagnąć temperaturę jest błędne bo paliwo się w tym
    przypadku zapala na skutek wiekszego cisnienia wtrysku niż w Ursusie. Nikt
    nie "kręci" kilka minut rozrusznikiem w nowych konstrukcjach (mowa o
    sprawnym silniku). Może pomocne będzie dla Ciebie porównanie ciśnień wtrysku
    paliwa nowego diesla i starego :>
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: