  • Data: 2010-06-10 22:56:26
    Temat: Re: Światła samochodu - zmiana przepisów ??
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 19:59:45 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > Mam coś podobnego w klaptopie. Pierwszą rzeczą, którą zrobiłem,
    > było wyłączenie tego, bo wystarczył jakiś zabłąkany promień
    > słońca, by nagle zaczął kombinować z jasnością.

    Nie jest z tym aż tak źle, ma pewną bezwładność i przejście jest łagodne
    (można też regulować czułość). Choć IMO mogli czas reakcji zwiększyć
    jeszcze o kilka sekund, bo czasem trochę głupieje gdy zaczyna się robić
    ciemniej, a jedziesz drogą wśród drzew.

    > Zresztą podobnie
    > mnie wkurza elektrochromowe lusterko wsteczne, gdy mam otwarte
    > drzwi (lampka oświetlenia wnętrzna jest przy lusterku).

    A na to jakoś dotąd nie zwróciłem uwagi. Sprawdzę czy TTTM. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl