  • Data: 2010-06-09 11:13:26
    Temat: Re: Światła samochodu - zmiana przepisów ??
    Od: Paweł Walczak <pawwal@niemamowy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-09 09:30, Cavallino pisze:

    > A kiedy w Ceedzie nie dało się wyłączyć świateł?
    > Bo w takim sprzed 3 lat nie ma problemu.

    Nikt nie twierdzi, że jest jakiś problem. Po prostu - z tego co
    opowiadał sprzedawca - przed nowym rokiem sprzedawali samochody, w
    których światła się włączają same, a od nowego roku trzeba to robić
    ręcznie. Zmianę podejścia uzasadniał właśnie jakimiś tajemniczymi
    regulacjami prawnymi.

    W praktyce różnica sprowadza się do tego, czy jeden z bezpieczników jest
    wsadzony na swoje miejsce, czy nie. Ja tam wolę sobie światła sam
    włączać, więc nic w bezpiecznikach nie grzebałem. A pytanie zadałem, bo
    byłem ciekaw, czy to po prostu nie są jakieś bajki wymyślone przez
    sprzedawców Kii.

    - pw