  • Data: 2010-04-10 15:37:18
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Apr 2010 09:13:47 +0200, Katanka wrote:

    >Bo wiem z doświadczenia jak dobrze widzialny jest pojazd ze światłami porównując
    >go z pojazdem bez świateł w tych samych warunkach. wiem, że kiedyś bym się

    No coz, doswiadczenie mi podpowiada ze to zalezy od warunkow.
    Sa takie w ktorych te swiatla g* daja, sa takie ze widoczny jest
    znacznie lepiej.

    >wpakował pod koła auta, tylko dlatego, że zlał się z drogą, a jechał szybko i
    >bez świateł.

    No coz, moje doswiadczenie jest takie ze nigdy tak nie trafilem.
    Dlatego od dawna pisalem ze IMO swiatla g* dadza .. i sie
    potwierdzilo.

    Raz jeden nie zauwalem, po ktorej dyskusji sie specjalnie przygladalem
    jak je widac .. i auto nagle wyskoczylo. Ale tylko dach mu wystawal.

    Owszem, przyznaje - czasem lepiej widac i jak dawniej bym ryzykowal
    manewr bo moze nic nie jedzie, tak teraz widze ze jedzie. Ale dziala
    tez w druga strone - teraz wyprzedzam w miejscach w ktorych dawniej
    bym nie ryzykowal. A teraz .. "nic nie blyska, pewnie nic nie jedzie"
    :-)