-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Światła do zarabiania pieniędzy
Date: Thu, 27 Mar 2014 12:26:59 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 27
Message-ID: <lh11ub$1rik$1@news2.ipartners.pl>
References: <ksf8nyha98ww$.tc57xd3gjehr$.dlg@40tude.net>
<5333e86d$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
<lh11io$9no$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1395919627 61012 157.25.157.219 (27 Mar 2014 11:27:07
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 27 Mar 2014 11:27:07 GMT
In-Reply-To: <lh11io$9no$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528246
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-27 12:20, kosmos1978 pisze:
> W dniu 2014-03-27 09:59, Marcin N pisze:
>
>>
>> Jadąc 70 km/h przejeżdżasz niecałe 20m w sekundę. W 3 sekundy jest to
>> dokładnie 58.33 metrów. Sekunda na reakcję czyli masz 38.85 metrów na
>> wyhamowanie z 70 km/h. Wymaga to przyspieszenia rzędu 9.71 m/s2.
>>
>> Dla porównania, żeby wyhamować ze 100 do zera na 45 metrach (czyi mniej
>> wiecej typowo dla samochodów osobowych) trzeba tylko 8.57 m/s2.
>>
>> Wniosek: nie da się wyhamować z 70 do zera. Wniosek drugi: trzeba tu
>> jechać wolniej albo domagać się przestrojenia świateł.
>>
>
> Jak najbardziej zgadzam się, że takie zaprogramowanie sygnalizacji jest nie w
porządku. Ale tak w kwestii dokładności wyliczeń - po 1 sekundzie od rozpoczęcia
hamowania prędkość będzie już niższa niż początkowa...
Mógłbyś podkręcić jasność?
Hamowanie wg założeń Marcina dopiero rozpoczyna się właśnie po 1s od zapalenia się
żółtego światła.
Ta 1s obejmuje czas potrzebny na zauważenie światła, podjęcie decyzji, naciśnięcie
pedału do momentu
w którym rozpoczyna się efektywne hamowanie - czyli, przez tę 1s prędkość się nie
zmienia.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.14 13:24 kosmos1978
- 27.03.14 13:33 Jaroslaw Postawa
- 27.03.14 13:58 masti
- 27.03.14 14:03 WOJO
- 27.03.14 14:12 AZ
- 27.03.14 14:16 RoMan Mandziejewicz
- 27.03.14 14:19 Jacek Maciejewski
- 27.03.14 14:20 Marcin N
- 27.03.14 14:22 Marcin N
- 27.03.14 14:37 WOJO
- 27.03.14 15:02 Marcin N
- 27.03.14 15:03 RoMan Mandziejewicz
- 27.03.14 15:09 WOJO
- 27.03.14 15:15 WOJO
- 27.03.14 15:16 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)