    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światła do jazdy dziennej a pojazdy uprzywilejowane
    Date: Mon, 21 Sep 2015 13:11:01 +0000 (UTC)

    yabba wrote:

    > No i jaki ma to związek z sytuacja w Polsce?

    a wiesz co to dygresja i porównanie do innych podobnych sytuacji?

    > Ktoś wymyśla przepisy, które ja muszę przestrzegać, więc wymagam by inni też
    > ich przestrzegali.
    > Jak dla mnie to przepisy moglyby wymagać samych kogutów, bez tych mijania.
    > Ale jak przepis, to przepis.

    i tą metodą stwórzmy jescze 100 tys ustaw żeby uregulować każdy krok

    > Mandatu też nie dostanę jak w słoneczny dzień zapomnę o światłach mijania?

    jak będziesz miał dzienne to na pewno nie.
    Jak nic to pewnie też nie dostaniesz skoro takie masy jeżdżą bez.
    A jeszcze lepiej na dziennych w ulewie "bo przecież jest dzień"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?