  • 21. Data: 2009-04-07 08:47:13
    Temat: Re: Świat sie zmienia :):):)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-07 09:01:18 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Vertepator to nie to co myslisz.
    >
    > To taki Quad V6 i w ogole NTG.

    Znaczy zepsutą zabawkę zastąpiłeś inną? ;-)
    Żeby było TG - znalazłeś w końcu co bruździło w detku?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-04-07 09:26:15
    Temat: Re: Świat sie zmienia :):):) OT pogaducha czy cos takiego
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Znaczy zepsutą zabawkę zastąpiłeś inną? ;-)

    tak i nie, to w dzień codzienny dla zony jest, w weekend moje. Fajne na
    pierwszych 2 biegach ciągnie jak motocykl a na reduktorze to jak
    hajabuza. I ma hak do przyczepki.

    > Żeby było TG - znalazłeś w końcu co bruździło w detku?

    Żwirek walczy, ja nie mam ciśnienia.
    I tak budzę się rano i sam nie wiem które by tu kluczyki....

    Bażancie życie.
    :-)

    KJ

  • 23. Data: 2009-04-07 12:50:43
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Tytus z Fabryki wrote:
    > Siemka
    > Mode> Banan < ON
    > banan, banan, banan
    > Ja pierdole

    Lo matko!
    Tytus ewoluowal
    Ale to juz Papcio Chmiel twierdzil ze to mozliwe
    :)

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 24. Data: 2009-04-09 10:49:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote in message
    > Siemka
    > Mode> Banan < ON

    Znaczy, Terefercia taka nudna? ;)

    > banan, banan, banan
    > Ja pierdole

    GRATZ ;) A co ze swicami, he? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 25. Data: 2009-04-09 13:11:34
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Kefir"

    Znaczy, Terefercia taka nudna? ;)

    Nie...ale zemnie dupa a nie endurzysta...

    *** GRATZ ;) A co ze swicami, he? ;)

    Swice sa, poltora stowki mniej w kieszonce, a to odpowietrzenie zbiornika
    bylo nie hallo...
    ale wymiana na pewno nie zaszkodzi :)
    Pierwsze 200 km zrobione, ale tym sie trzeba nauczyc jezdzic.

    Tytus

  • 26. Data: 2009-04-09 15:36:22
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Pierwsze 200 km zrobione, ale tym sie trzeba nauczyc jezdzic.

    To po pierwsze primo, a po drugie: kto mi buze odkupi jakbym kcial
    zbywac....? :-[

    p.s. just jokin'... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 27. Data: 2009-04-09 16:11:26
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** To po pierwsze primo, a po drugie: kto mi buze odkupi jakbym kcial
    zbywac....? :-[

    Trza bylo zbywac :) po primo
    secundo: po tym to juz zostaje tylko R1 ale jeszcze chwilke poczekam zeby
    przestali tak je krasc :)

    Tytus

  • 28. Data: 2009-04-09 17:45:37
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    > Siemka
    >
    > ***"Kefir"
    >
    > Znaczy, Terefercia taka nudna? ;)
    >
    > Nie...ale zemnie dupa a nie endurzysta...

    A z Tereferci dupa nie eunduro. Pasowaliscie do siebie ;)

    > *** GRATZ ;) A co ze swicami, he? ;)
    >
    > Swice sa, poltora stowki mniej w kieszonce, a to odpowietrzenie zbiornika
    > bylo nie hallo...
    > ale wymiana na pewno nie zaszkodzi :)

    Na pompke uwazaj przy takich zakupach. Swoja, znaczy, a Kwiatek nie pomogl
    czy sie spieszylo sie, he?
    ;)

    > Pierwsze 200 km zrobione, ale tym sie trzeba nauczyc jezdzic.

    A'pros: kiedy polatamy, Cycu? ;)

  • 29. Data: 2009-04-10 13:39:24
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    ***"Kefir"
    A'pros: kiedy polatamy, Cycu? ;)

    Najblizsze jazdy, niedziela przed sniadaniem start ok 6.00 kierunek dowolny,
    od 5.30 podobno trikolor ma byc pod para
    Bielizna mile widziana, powrot na sniadanko z rodzinka

    Tytus i kurczaczek

  • 30. Data: 2009-04-10 17:47:58
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Siemka
    >
    > ***"Kefir"
    >
    > Znaczy, Terefercia taka nudna? ;)
    >
    > Nie...ale zemnie dupa a nie endurzysta...

    No bo Terefere nie jest do endurzenia :P
    BTW zepchnales ja juz?

    > *** GRATZ ;) A co ze swicami, he? ;)
    >
    > Swice sa, poltora stowki mniej w kieszonce, a to odpowietrzenie zbiornika
    > bylo nie hallo...

    Jesssuuu... Poltorej stowki za swiece?! A ktos tu przekonywal w jakims
    watku osrtatnio, ze to taniocha i mozna zmieniac w interwqalach jak
    oleum w silniku :\
    W morde... A moje maja juz ponad 10 lat i jakos nadal nie kwapie sie do
    wymiany mimo, ze od 4 lat woze komplet na wymiane.