  • Data: 2009-04-10 17:47:58
    Temat: Re: Świat sie zmienia :):):)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Siemka
    >
    > ***"Kefir"
    >
    > Znaczy, Terefercia taka nudna? ;)
    >
    > Nie...ale zemnie dupa a nie endurzysta...

    No bo Terefere nie jest do endurzenia :P
    BTW zepchnales ja juz?

    > *** GRATZ ;) A co ze swicami, he? ;)
    >
    > Swice sa, poltora stowki mniej w kieszonce, a to odpowietrzenie zbiornika
    > bylo nie hallo...

    Jesssuuu... Poltorej stowki za swiece?! A ktos tu przekonywal w jakims
    watku osrtatnio, ze to taniocha i mozna zmieniac w interwqalach jak
    oleum w silniku :\
    W morde... A moje maja juz ponad 10 lat i jakos nadal nie kwapie sie do
    wymiany mimo, ze od 4 lat woze komplet na wymiane.