  • Data: 2009-04-10 20:06:10
    Temat: Re: Świat sie zmienia :):):)
    Od: Kefir <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    zbigi wrote:

    > No bo Terefere nie jest do endurzenia :P
    > BTW zepchnales ja juz?

    > Jesssuuu... Poltorej stowki za swiece?! A ktos tu przekonywal w jakims
    > watku osrtatnio, ze to taniocha i mozna zmieniac w interwqalach jak
    > oleum w silniku :\
    > W morde... A moje maja juz ponad 10 lat i jakos nadal nie kwapie sie do
    > wymiany mimo, ze od 4 lat woze komplet na wymiane.

    Zbys, nie generalizuj po wartosciach ekstremalnych. Do mojej padaki np z
    popsutym 4 cylindrem placilem 12,50 za sztuke. Nie widze wiec problemu
    wymiany po 30 kkm. Dziure w budzecie robi mi zupelnie co innego.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.