    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Date: Wed, 30 Jun 2010 21:58:08 +0200

    On 2010-06-30 21:42, Adam Płaszczyca wrote:
    > Nie ma czegoś takiego, jak 'najbradziej optymalna'.
    > Abnie czegoś takiego, jak 'optymalniejsza'.

    Widać nie zrozumiałeś ironii.

    > Wystarczy poczytać, poszukać. 5 minut i wiesz. Na przykłąd ja zawsze
    > objeżdżam Częstochowę. 20km więcej, godzinę krócej. Wystarczy rzut oka na
    > mapę.

    Ja na przykład nigdy nie omijam Częstochowy. I jade zatrzymując się
    tylko na światłach. Bo wiem z doświadczenia że w weekendy nie opłaca się
    kombionować. Tylko że wiem to dlatego że tam już raz byłem wiele razy w
    weekend i raz w tygodniu. Jak jadę przez Łódź to rano pcham się 1-ka a w
    południe przez Widzew. Znowu wiedza nabyta doświadczeniem.

    Jak by nie patrzeć - doświadczenie jest wazniejsze niż mapy. Bo na
    mapach możesz się wpierd.. prosto w ruch wahadłowy jak ja pare lat temu
    pociskając do Białegostoku. Na mapie nie pisało że droga była w
    remoncie. A że byłem tam ad-hoc to i w neta nie było jak zerknąć. I w
    ten sposób zostalem tym wlasnie debilem ktory zamiast przemykać polnymi
    drogami stal w korku. Kozaczki pokroju PawelC pokazywali mnie palcami
    mówiąc "o, kapelusznik w Lanosie, ale debil, w korku stoi".

    > Niedawno jechałem sobie do Władysławiowa z Krakowa. I poleciałem tak, że od
    > Krakowa do kawałka za Włocławek nie jechałem po krajówkach. Efekt - średnia
    > 85km/h. Drogi dobre, puste.

    Wiochy, rowery na jezdni, drzewa w drodze, dziury, oznaczenia na kolejne
    wioski, skrzyżowania bez oznaczeń, nieczytelne znaki. Można. Tylko nie
    każdy wyjazd musi być od razu być wspaniałą przygodą.