-
21. Data: 2010-02-19 14:56:10
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>
> Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych
> treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?
Myślę, że połamane nogi i ręce tudzież rozbite czoło o szybę boli tak samo
lub porównywalnie podobnie :-)
Pozdrawiam
Jacek
-
22. Data: 2010-02-19 15:25:34
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
MarcinJM wrote:
> Nex@pl pisze:
>> A tarcze? :)
>
> Czujnikiem zegarowym mierzone. Idealne. Zreszta nawet nowki Brembo
> zalozylem "na probe". To samo.
Tarcza sprawdzane na samochodzie ?
Lożyska piast, koła, opony ?
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
23. Data: 2010-02-19 18:18:45
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>
> Tyle, ze wspolczesne fury sa dosc ciezkie. U mnie przelicznik jest 1KM na
> 10kg z szoferem. Wiem, wiem, zadna rewelacja. Natomiast dosc przyzwoity to
> wynik, jesli spojrzec na poniesione naklady.
Colt/Civic poniżej 1000 KG.
1 KM na 10KG to spokojnie lepiej niż 10s do setki. ;) Generalnie:
GRATULACJE. :)
-
24. Data: 2010-02-19 18:27:11
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Agent 0700 pisze:
>> Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych
>> treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?
>
> Myślę, że połamane nogi i ręce tudzież rozbite czoło o szybę boli tak
> samo lub porównywalnie podobnie :-)
Wiec po co dorzucac do tego jeszcze koszty materialne? ;)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
25. Data: 2010-02-19 19:10:27
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl>
Marcus Wright <x...@c...pl> napisał(a):
> Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
czy
> Civic 1.4 iS 90KM.
Civic VIgen iS to mul straszny, okolice 11s do 100, wybebeszone SC z 1.2 MPI
powinno robic okolice 9.5s do 100km/h. Wiem, bo kolega ma ten silnik w budzie
CC i z wnetrzem robi wlasnie podobne czasy, co daje podobne osiagi jak
wymieniony wyzej Colt... Zreszta Colta pociskiem bym nie nazwal, zbiera sie
poprawnie ale w swojej klasie pojemnosciowej na zawodach opierdoli go kazda
Honda ;)
> Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:)
Szybkie auto w swojej klasie (do 1300 lub 1400ccm w zaleznosci od regulaminu
zawodow). Z drugiej strony przyjedzie Swift i pozamiata ;) Ale juz powalczyc
mozna takim sprzetem :D
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
26. Data: 2010-02-19 19:16:27
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>
> A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
> Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
> czy Civic 1.4 iS 90KM.
uwierz mi ze naprawde sie ladnie zbiera to to - ten 1.2 przy takiej masie
duzo daje:) nic wiekszego tam nie wlezie a pod ten silnik mocowania pasuja i
nnajmniej jest pieprzenia sie:) to jest prawdziwy tuning
a nie obwieszanie sie kilogramami naklejek (wylaczajac pmsowa;PP)
tu rozpedzasz mala bude tak ze robisz zdziwko na skrzyzowaniach:)))
mielismy tu na grupie kolege sympatycznego o niepamietam jakim nicku, ktotry
do swojego trabanta wsadzil chyba 1.3 albo 1.4:) jakbys widzial jak to sie
zbieralo spod swiatel:)))))))))))))))) ja swoim punto1 (1t/75km) nie mialem
szans:)
tak trzyamc:)
sir
-
27. Data: 2010-02-19 19:22:25
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "roberts" <r...@p...net>
> Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
Lepiej bylo wsadzic motor z Punto GT 1.4 Turbo. Juz widzialem taki projekt.
-
28. Data: 2010-02-19 19:37:15
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hllhd1$bs7$1@inews.gazeta.pl...
> Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac
Czay taka przeróbka dolotu jest w ogole prawidłowa? powinien byc chyba
blisko airbox i ew. rezonator. Mysle ze taka długa rura moze ostro mieszac
-
29. Data: 2010-02-19 19:52:45
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Arbiter pisze:
> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:hllhd1$bs7$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac
>
> Czay taka przeróbka dolotu jest w ogole prawidłowa? powinien byc chyba
> blisko airbox i ew. rezonator. Mysle ze taka długa rura moze ostro mieszac
Cos na szybko musialem zrobic. Dolot bedzie robiony wg. wskazan z
hamowni po zmianie walka. Obecnie nie ma to sensu, tzn: pieniadz
wywalony w bloto.
Wlasciwie dla seryjnego walka dolot mimo wszystko powinien miec jakas
dlugosc + jakas objetosc. Najlepiej wyliczona :)
--
pozdrawiam
MarcinJM
-
30. Data: 2010-02-19 20:29:55
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>
MarcinJM pisze:
> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>
> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
> pedalu sprzegla.
> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>
Jak taka przekładka wygląda czasowo? Długo robiłeś? Sam robiłeś? Dużo
rzeczy może ugryźć w dupę? Zastanawiam się czy nie kupić jakiegoś CC lub
SC i nie zrobić podobnej przekładki - w ramach nazwijmy to hobby. Nie
mam wykształcenia mechanicznego, na codzień siedzę w IT, ale wymienić
amortyzatory, tarcze i klocki hamulcowe w samochodzie czy gaźniki w
motocyklu potrafię. W skrócie - opowiedz coś więcej o całym procesie
przygotowania sprzętu i samej przekładki.
Pozdrawiam
--
ganda