eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySwap silnika z punto do sejacza zakonczony :) › Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Date: Fri, 19 Feb 2010 20:47:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <hlmpt1$7vn$1@news.onet.pl>
    References: <hllccl$rt4$1@news.onet.pl> <hlmph0$o4u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acfr223.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266608866 8183 83.9.219.223 (19 Feb 2010 19:47:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Feb 2010 19:47:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlmph0$o4u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257229
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł Andziak pisze:
    > Jak taka przekładka wygląda czasowo? Długo robiłeś? Sam robiłeś? Dużo
    > rzeczy może ugryźć w dupę? Zastanawiam się czy nie kupić jakiegoś CC lub
    > SC i nie zrobić podobnej przekładki - w ramach nazwijmy to hobby. Nie
    > mam wykształcenia mechanicznego, na codzień siedzę w IT, ale wymienić
    > amortyzatory, tarcze i klocki hamulcowe w samochodzie czy gaźniki w
    > motocyklu potrafię. W skrócie - opowiedz coś więcej o całym procesie
    > przygotowania sprzętu i samej przekładki.

    Ja tez na codzien siedzialem w IT :) ale od kilku lat migruje do
    warsztatu: przyjemniejsza robota :)

    Potrzebne beda:
    Silnik najlepiej kompletny, z osprzetem i z jednego kompletu komputer,
    elektronika immo + pasujacy do tego kluczyk. Mozna sam komp. i dac go do
    wylaczenia immo w ogole.
    Instalacja zostaje SC. W SPI potrzebny jest kawalek wiazki punto ten
    przy wtryskach. Wszystkie wtryski sa podlaczone rownolegle. Przydalyby
    sie weze chlodzenia punto, bo maja krocce do podgrzewania "gaznika".
    No i wydech. Ja mialem to szczescie, ze kupilem cale auto i chcac nie
    chcac rzezbilem z oryginalu. Efekt jest niezly (przynajmniej, jesli
    chodzi o brzmienie), uklad jest krotszy i otwarty, jest tylko kat. i
    pierwszy tlumik (przelotowy) i dalej rura w swiat.

    Szczerze mowiac nie majac punciaka dawcy czesci koszt bylby duzo wyzszy
    (jezdzenie po szrotach z kazda duperela, robnienie wydechu, wezyki i
    inne gowna: czas i kasa)

    Samo przelozenie to prosta sprawa. Robiac wszystko starannie i bez
    pospiechu zajelo mi to moze 30-40 godzin.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: