  • Data: 2010-03-09 10:50:32
    Temat: Re: Suzuki SV 650N
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć.
    > Po dłuższych namysłach zdecydowałem się na zakup 2oo. Chciałem dowiedzieć
    > się od bardziej doświadczonych kolegów co myślicie o Suzuki SV 650N jako
    > pierwszego motorku. Oglądałem tez Bandita lecz zdecydowanie lepiej
    > podoba mi się wizualnie SV.
    > Proszę o wszystkie sugestie.
    > Pozdrawiam

    Jeździłem 2 lata najmniejszym banditem 400 i teraz maiłem okazję trochę
    pośmigać SV650, mały bandit to był mały jadowity zapierdalacz, jak na swoją
    pojemność aczkolwiek za mały jeśli chodzi o wygodę, kilka razy jechałem na
    B6, tu już nieco lepiej ale różnica ~15KM nie porywała. SV to już zupełnie
    inny silnik, przede wszystkim układ V2 który ma całkowicie inną
    charakterystykę w porównaniu do R4, "ciągnie od samego dołu" i jest jakby
    bardziej przewidywalny, przynajmniej ja miałem takie odczucia, pozycja na
    motocyklu całkiem wygodna. Teraz mając do wyboru B6 czy SV650 wybrałbym
    horneta :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]