  • 1. Data: 2014-01-13 17:37:43
    Temat: Suzuki Gs500 problem z silnikiem Pomocy !!!
    Od: mat1818 <oliwik13@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam ma problem z suzuki gs500 motocykl bardzo ciężko pali ,jak już
    łaskawie odpali to ciężko wkręca się przed chwile na obroty i nie chce
    chodzić na ssaniu trzeba bawić się manetko po chwilce chodzi na ssaniu
    ,następnie jak już oczywiście silnik jest cieplutki nie chce wkręci się
    powyżej 6-6,5 tys obrotów kich i gaśnie .Niekiedy po przejazdze chodzi w
    miarę normalnie ale strasznie słabo kręci się od 6 tysięcy w górę i przy 9
    tys motocykl przerywa i gaśnie . Koledzy co mu może być byłem u 2
    mechaników i sprawdzali zawory rozrząd itp. Poprawił i wyczyścił gaźniki i
    też nie chudził mi po wyżej 9 tys i przerywał , a teraz to do 9 tys. nie
    chce dojść . Wcześniej mi chodził tylko w czasie jazdy coś się stało .Z
    góry dzięki i proszę o pomoc

  • 2. Data: 2014-01-13 23:13:34
    Temat: Re: Suzuki Gs500 problem z silnikiem Pomocy !!!
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2014-01-13 17:37, mat1818 pisze:
> [...]
    > i też nie chudził mi po wyżej 9 tys i przerywał , a teraz to do 9 tys.
    > nie chce dojść . Wcześniej mi chodził tylko w czasie jazdy coś się stało

    Co to jest manetko?

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2014-01-13 23:21:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-13 23:13, Monster pisze:

    > Co to jest manetko?

    manetko nie chudzi. Przeciez to oczywiste

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-01-13 23:28:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Jan 2014 16:37:43 +0000 osobnik zwany mat1818
    napisał:

> [...]
    > i też nie chudził mi po wyżej 9 tys i przerywał , a teraz to do 9 tys.
    > nie chce dojść . Wcześniej mi chodził tylko w czasie jazdy coś się stało

    myslę, że drosselklapa tandetnie blondowana i ryksztosuje

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-01-14 10:42:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-13, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Co to jest manetko?

    Jak nie wiesz tak prostej rzeczy to opusc nasze forum i nie rob wiochy!

    --
    Wyslano ze sikacza

  • 6. Data: 2014-01-14 11:02:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2014-01-14 10:42, AZ pisze:

    > Jak nie wiesz tak prostej rzeczy to opusc nasze forum i nie rob wiochy!

    Jusz wiem,napisał że się nią bawi.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS