  • 1. Data: 2010-06-15 09:52:09
    Temat: [SPRZEDAM] Suzuki GSXR 750 K6 2006r
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Hello,

    Do sprzedania jest motocykl mojego kolegi - Suzuki GSXR 750 K6, r.
    2006.
    Nakulane ~24 tys. km, cena 19500 PLN.

    Moto zadbane, do obejrzenia w Warszawie,
    wszystkie informacje pod tel. 609049147, Kuba.

    Moto ma kilka rysek tu i owdzie (jak to uzywane moto) ale jest
    naprawde ok,
    dlatego bez strachu wrzucam info tutaj.

    Link -> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2008385

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 2. Data: 2010-06-15 09:57:39
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Suzuki GSXR 750 K6 2006r
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, LukeB <g...@o...pl> wrote:

    > Link -> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2008385

    Gupota wrzucac zdjecia z toru - od razu widac ze katowany!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-06-15 10:18:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > Gupota wrzucac zdjecia z toru - od razu widac ze katowany!

    nie no, lepiej jak będzie objuczony bagażami, kuframi i pasażerem i fota
    znad afrykańskiej tamy. szczególnie gixer. wtedy lepiej jak będzie od
    razu dopisane czy subframe ma już wymieniony, czy cena jest obniżona o
    koszty wymiany.
    głupota to Twój komentarz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2010-06-15 10:20:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > głupota to Twój komentarz.

    Gupota to Twoja powaga.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-06-15 10:22:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > Gupota to Twoja powaga.

    ironie też trzeba umiec skonstruować, nie ujmując interlokutorowi.

  • 6. Data: 2010-06-15 10:28:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ironie też trzeba umiec skonstruować, nie ujmując interlokutorowi.

    To nie byla zadna ironia, ot taka luzna uwaga.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-06-15 10:34:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ironie też trzeba umiec skonstruować, nie ujmując interlokutorowi.

    A czym ten interleukocyt jezdzi?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2010-06-15 10:35:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A czym ten interleukocyt jezdzi?

    gixerem.

  • 9. Data: 2010-06-15 11:26:39
    Temat: Re: Suzuki GSXR 750 K6 2006r
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 15 Cze, 11:57, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Gupota wrzucac zdjecia z toru - od razu widac ze katowany!

    Alez skadze, przeca gixem dziadek jezdzil do kosciola w niedziele.

    --
    Lukasz co Transalpem z asfaltu nie zjezdza.

  • 10. Data: 2010-06-15 11:38:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-15 11:57, AZ pisze:

    > Gupota wrzucac zdjecia z toru - od razu widac ze katowany!

    Ale przynajmniej jakieś laski są!!!

    --
    Tomek
    BMW R1100S