  • 1. Data: 2010-06-14 20:19:50
    Temat: "Harley mój kumpel" - spotkanie z autorami
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    we wtorek, 15 czerwca, o godz. 17:15, w Bibliotece na
    Koszykowej w Warszawie odbędzie się spotkanie z autorami
    książki "Harley mój kumpel".

    Serdecznie zapraszamy miłośników motoryzacji.

    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,5741,0,1,0,0-Spo
    tkanie_z_autorami_niezwykłej_książki.html

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-06-16 17:34:41
    Temat: Re: "Harley mój kumpel" - spotkanie z autorami
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > we wtorek, 15 czerwca, o godz. 17:15, w Bibliotece na
    > Koszykowej w Warszawie odbędzie się spotkanie z autorami
    > książki "Harley mój kumpel".

    No niech żałuje kto nie był.
    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,5807,0,1,0,0-Hit
    ler_i_Stalin_pokonani_Harleyamix.html

    Szuwaks

  • 3. Data: 2010-06-18 15:00:44
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Szuwaks"
    ...odbędzie się spotkanie z autorami
    No niech żałuje kto nie był.

    http://www.warszawa.pl/_apache/upload/12/13/5/12135.
    JPG
    prawdziwi harleisci tam byli...

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-06-18 20:45:14
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hvg1ms$45k$1@inews.gazeta.pl...

    > No niech żałuje kto nie był.
    > http://www.warszawa.pl/_apache/upload/12/13/5/12135.
    JPG
    > prawdziwi harleisci tam byli...

    No cóż, może nie będąc motocyklistą nie kumam pewnych
    niuansów (harleyowcy, harleiści), ale czytając wspomnienia w
    książce "Harley mój kumpel" często odczuwam wzruszenie.

    Podziwiam ludzi, którzy mieli zacięcie, bigla i pasję.
    Jak dziś obserwuję kupowanie nówek sztuczek i szpanowanie
    nimi, to wiem, że daleko tym wszystkim misiakom do ludzi,
    którzy w swoje motocykle wkładali swe życie i krwawicę.

    Akurat Darek, ten z przytoczonego zdjęcia, dziś jeździ
    czasem na Hondzie, ale do swego Harleya części dorabiał w ZM
    w Ursusie.
    W Sylwestra 73/74 "dragsterek" Darka był największą atrakcją
    w Medyku (klub studencki Akademii Medycznej w Warszawie).
    Nawet załapał się na taśmę PKF. :)

    Szuwaks

  • 5. Data: 2010-06-18 21:11:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 22:45:14 +0200, osobnik zwany Szuwaks
    wystukał:

    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    JPG prawdziwi

    > No cóż, może nie będąc motocyklistą nie kumam pewnych niuansów

    szuwaks, nie chrzań tylko powiedz kiedy jedziemy? :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2010-06-18 22:15:01
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > szuwaks, nie chrzań tylko powiedz kiedy jedziemy? :)

    lada moment po niedzieli :)))
    A dasz poprowadzić? -:))

    Szuwaks

  • 7. Data: 2010-06-18 22:16:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jun 2010 00:15:01 +0200, osobnik zwany Szuwaks
    wystukał:

    ale beze mnie :)

  • 8. Data: 2010-06-18 22:20:41
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > ale beze mnie :)

    No dobra, na okoliczność startu 10 Rajdu Katyńskiego i jego
    startu w Warszawie 28 sierpnia spod Pomnika Nieznanego
    Żołnierza - jedziemy razem.
    OK?

    Szuwaks

  • 9. Data: 2010-06-18 22:24:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jun 2010 00:20:41 +0200, osobnik zwany Szuwaks
    wystukał:

    OK