  • 1. Data: 2012-06-13 10:36:02
    Temat: Suzuki GSX 600F 1993r
    Od: danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl>

    Witam wszystkich...iż, problem jest tego typu kupiłem jakiś czas temu
    '3tygodnie' suzuki gsx 600f 93r. i gdy go oglądałem był mały wyciek z spod
    silnika ale nie groźny wiedziałem ze nie działa stacyjka dobrze trzeba
    wyczuć moment by przekręcić, ze linka od prędkościomierza nie pokazuje km
    i ze stan paliwa 'linka' tez nie działa no nic zakupiłem ponieważ moto był
    śmigany i sprawdzany to kupiłem. Wątek to taki że pojeździłem jak wróciłem
    do domu jakieś 3-4h odstawiłem do garażu ponieważ musiałem jechać do
    swojego domu. Moto stało 3 dni ja do garażu chce odpalić a tu nic Sad to
    znaczy...przekręcam elegancko i tak jak by się ślizgał bądź nie miał dość
    siły by odpalić ze startera no dobra looz biorę na kable od auta myk moto
    bach odpala po chwili traci moc i gaśnie i nawet przekręcona maneta nic
    nie daje Sad znów bach odpalił wrzucam 1 ja mu w gaz a on obroty spadają i
    zgasł...teraz moje pytanie co to może być ?? dodam ze wymieniłem świece i
    kupiłem nowy aku i tez nic nie dało... Mad z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2012-06-13 10:39:27
    Temat: Re: Suzuki GSX 600F 1993r
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 Jun 2012 08:36:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za danon_888
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > zgasł...teraz moje pytanie co to może być ?? dodam ze wymieniłem świece i
    > kupiłem nowy aku i tez nic nie dało... Mad z góry dziękuje za pomoc.

    Wydaje mi się, że czujnik interpunkcji się popsuł.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2012-06-13 10:45:49
    Od: danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl>

    Oj tam Oj tam ;p ;) po prostu wkleiłem z dodanego mojego postu tu ponieważ
    tam nie mam odpowiedzi jak na razie...;(...Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2012-06-13 10:49:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-13 10:45, danon_888 pisze:
    > Oj tam Oj tam ;p ;) po prostu wkleiłem z dodanego mojego postu tu
    > ponieważ tam nie mam odpowiedzi jak na razie...;(...Pozdrawiam.

    No to poswiec chwilke i napisz to tak zeby normalny czlowiek mogl cos z
    tego zrozumiec. Wtedy sprobujemy Ci cos pomoc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-06-13 11:07:30
    Od: danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl>

    Kuczu napisal

    > No to poswiec chwilke i napisz to tak zeby normalny czlowiek mogl cos z
    > tego zrozumiec. Wtedy sprobujemy Ci cos pomoc.

    No dobra więc kupiłem suzuki gsx600f 93rok i po prostu nie pali ślizga się
    na starterze i czasami kręci ale nie może odpalić jak by siły nie miał od
    auta odpala na kable ale później traci obroty i gaśnie jestem amator na
    forum jak i w motocyklach więc sorry za pomyłki itp z góry. To tyle w
    skrócie chciałem tylko opisać dokładnie mój problem.

    Pozdro all

  • 6. Data: 2012-06-13 11:21:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 Jun 2012 09:07:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za danon_888
> [...]

    > forum jak i w motocyklach więc sorry za pomyłki itp z góry. To tyle w
    > skrócie chciałem tylko opisać dokładnie mój problem.

    Przyczyn może być tak dużo, że raczej nie masz szans sprawdzić tego
    samemu skoro jak piszesz nie masz żadnego doświadczenia.
    Jedź z tym do mechanika.

  • 7. Data: 2012-06-13 11:50:18
    Od: danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl>

    Piotr Klimek napisal

> [...]

    > Przyczyn może być tak dużo, że raczej nie masz szans sprawdzić tego
    > samemu skoro jak piszesz nie masz żadnego doświadczenia.

    A no nie mam doświadczenia nie będę się oszukiwał ani nikogo
    innego...byłem już wcześniej rozmawiałem i określił się w ten sposób
    podejrzewa dwie rzeczy ale nie chciał powiedzieć co to jest i powiedział
    ze jak to są te rzeczy które myśli to będą strasznie drogie:( ale no dobra
    dzięki za jakąkolwiek pomoc :) nic to jak już będę wiedział co i jak to
    dam znać co powiedział pan mechanik...pozdro...

  • 8. Data: 2012-06-13 11:52:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/13/2012 11:50 AM, danon_888 wrote:

> [...]
    > podejrzewa dwie rzeczy ale nie chciał powiedzieć co to jest i powiedział
    > ze jak to są te rzeczy które myśli to będą strasznie drogie:(

    To po chu...u ten mechanik i idź do innego bo wymienili Ci pół motocykla
    a jak nie jeździł tak nie będzie jeździł.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-06-13 12:47:25
    Od: danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl>

    AZ napisal

    > To po chu...u ten mechanik i idź do innego bo wymienili Ci pół motocykla
    > a jak nie jeździł tak nie będzie jeździł.

    Ale z całym szacunkiem do Ciebie słuchaj czytaj dokładniej bo ja kupiłem
    ten motor jeździł ale później się coś spitoliło..:(...a u tego mechanika
    byłem się dowiedzieć co i jak tylko nie powiem zdziwiłem się jak mi nie
    chciał powiedzieć co to może być...;|...jak się dowiem dokładnie co i jak
    to napisze być może jutro to zawiozę i napisze wam co mi powiedział i bym
    prosił o ocenę waszą czy to się opłaca itp...bo szczerze to ja już się
    strasznie zniechęciłem do tego moto:(...a tak a propo znacię może jakiegoś
    mechanika od moto dobrego w Łodzi??...bo ja znam jak coś serwis22 w łodzi
    i tam właśnie jadę jutro.

  • 10. Data: 2012-06-13 12:53:46
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl> wrote:

    >... jak by siły nie miał od auta odpala na kable ale później traci obroty i gaśnie
    jestem amator na
    >forum jak i w motocyklach więc sorry za pomyłki itp z góry.

    Charset w porzadku, interpunkcja, ortografia i gramatyka do wymiany.
    Forum to drzwi obok, tam sa specjalisci, oj.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10