-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.
com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!
newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Marcin Aston <m...@a...pl>
Subject: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
Newsgroups: pl.rec.motocykle
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <4c5bcaa1$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
<4c5dda2d$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
<y8ror24030u2$.1lx1lkh9bkp8q$.dlg@40tude.net>
<i3p3g0$pm9$1@inews.gazeta.pl>
<ul82fa5w6ty0$.tkhfxxjel66j.dlg@40tude.net>
<i3r61j$bn7$1@inews.gazeta.pl> <i3rn78$939$1@inews.gazeta.pl>
Date: Wed, 11 Aug 2010 10:16:59 +0200
Message-ID: <1s8mne5c4rvik$.c2dtub0c8xcw.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 100810-1, 2010-08-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.60.238
X-Trace: 1281514624 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27034 79.191.60.238:1443
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2248
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627647
[ ukryj nagłówki ]
> Trzeba mieć dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jakoś fatalnie drogo.
> Bo jak uwzględnisz, że w tym błocie napęd rozchrzanisz, plastiki połamiesz,
> kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
> podróżowalności szosowej zajmie czas i pieniądze i a frajda na dwustokilowym
> sprzęcie w błocie średnia jest naprawdę.
To bardzo obrazowe wytłumaczenie na temat wyższości posiadania dwóch
motocykli "wyspecjalizowanych" zamiast jednego pseudo uniwersalnego...
> Kup se w teren na początek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach coś
> drogowego, w zależności od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
> Varadero, Transalp od biedy też, TDM itd.
Jakoś najbardziej przekonuje mnie DL650 /szyty na moją miarę w/g wzrostu i
zarostu ;))/. Z tego co czytam w miarę bezawaryjny, dobrze się prowadzi,
powyżej 120 km/h nie będę jeździł. Po drobnych przeróbkach /ogrzewane
manetki, gmole, kufry, osłona silnika/ z pewnością będzie można pośmigać w
trasie a i szutry będą mu niestraszne...
Pozdrowienia
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.