  • 31. Data: 2009-12-08 22:54:33
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 8 Gru, 23:24, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
    > On Tue, 08 Dec 2009 23:13:32 +0100, Ditron <t...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Od tego jest GPS :-)

    a GPS nie może przypominać o tankowaniu ?

  • 32. Data: 2009-12-08 23:00:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 08 Dec 2009 23:54:33 +0100, Ditron <t...@g...com> wrote:

    [...]
    > a GPS nie może przypominać o tankowaniu ?

    To by wymagało odpalania GPSa przy każdej podróży, nawet jak jadę gdzieś
    skoczyć na miasto, bez sensu. :-)

    (Poza tym nie wiem czy oprogramowanie ma taką opcję, myślę że mało komu
    potrzebne jest duplikowanie funkcji licznika przebiegu dziennego w GPSie)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 33. Data: 2009-12-08 23:01:53
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 8 Gru, 23:24, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > Jakie "rozmienianie pieniędzy na drobne"? Żyjemy w 21 wieku, ktoś
    > jeszcze płaci gotówką za paliwo?
    a jak placisz za granica ?

  • 34. Data: 2009-12-08 23:03:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 09 Dec 2009 00:01:53 +0100, Ditron <t...@g...com> wrote:

    [...]
    > a jak placisz za granica ?

    Kartą, oczywiście. Nie jeżdżę do Mongolii. :-) Ogólnie już od dłuższego
    czasu za granicą staram się minimalizować używanie gotówki, stosowanie
    karty wychodzi sensowniej niż łażenie po kantorach.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 35. Data: 2009-12-08 23:15:52
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 9 Gru, 00:00, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > To by wymagało odpalania GPSa przy każdej podróży, nawet jak jadę gdzieś
    > skoczyć na miasto, bez sensu. :-)
    no bez sensu
    ale na miescie stacje sa wszedzie - gapienie sie w licznik dzienny +
    tankowanie do pelna i placenie karta na stacji tez bez sensu

  • 36. Data: 2009-12-08 23:19:03
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 9 Gru, 00:03, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > Kartą, oczywiście. Nie jeżdżę do Mongolii. :-) Ogólnie już od dłuższego
    > czasu za granicą staram się minimalizować używanie gotówki, stosowanie
    > karty wychodzi sensowniej niż łażenie po kantorach.
    ale nie koniecznie oszczedniej i nie koniecznie sensowniej
    skoro masz walute do wydania to po co placic z karty ?

  • 37. Data: 2009-12-08 23:51:35
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 09 Dec 2009 00:15:52 +0100, Ditron <t...@g...com> wrote:

    [...]
    > no bez sensu
    > ale na miescie stacje sa wszedzie - gapienie sie w licznik dzienny +
    > tankowanie do pelna i placenie karta na stacji tez bez sensu

    Nie rozumiem, naprawdę. Co z tego że stacje są wszędzie, jak nie trzeba
    przecież tankować codziennie? I w jaki sposób z tego, że w mieście stacje
    są wszędzie wynika, że tankowanie do pełna i płacenie kartą są bez sensu?

    Jaki jest w ogóle sens tankowania motocyklem nie do pełna? Zwłaszcza, że
    pozwala to na przykład tankować raz na tydzień dni zamiast codziennie
    trochę?

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 38. Data: 2009-12-09 07:28:58
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 9 Gru, 00:51, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

> [...]
    > są wszędzie wynika, że tankowanie do pełna i płacenie kartą są bez sensu?
    Stacje sa wszedzie wiec nie musze sie zastanawiac kiedy skonczy mi sie
    paliwo
    i ze nie bede mial gdzie zatankowac wobec czego nie musze obserwowac
    licznika.
    Placenie karta wszedzie gdzie sie da (np. na stacji) bywa upierdliwe
    glownie dla stojacych za mna w kolejce.
    A jak sie karta nie placi to wygodniej jest zatankowac w zaokrogleniu
    do 10.

    > Jaki jest w ogóle sens tankowania motocyklem nie do pełna? Zwłaszcza, że
    > pozwala to na przykład tankować raz na tydzień dni zamiast codziennie
    > trochę?
    Tankuje jak mi wygodnie na jednej stacji do pelna, na innej (drozszej)
    za 20/30 zl
    Podobnie jak z samochodem - jestem na taniej stacji wale do pelna a
    jak mam malo paliwa
    a w poblizu jest drozsza stacja to tankuje za mniejsza, zaokraglona do
    10 kwote.
    Poza tym wole placic gotowka, a jak jej nie mam to dopiero karta.
    Tak robie a jak Ty wolisz postepowac inaczej to twoja sprawa, ja nie
    mowie ze jedno ma sens a drugie nie.

    Jak jade gdzies dalej to tankuje tyle zeby starczylo mi paliwa
    (najlepiej tam i z powrotem).
    Jak mam zamiar jezdzic codziennie przez tydzien to pojade na tansza
    stacje zalac bak do pelna lub prawie pelna.
    Nie mam w zwyczaju korzystac z licznika dziennego jako wskaznika
    paliwa.
    Wole go uzywac do mierzenia dystansu przejechanej trasy. Zreszta do
    tego chyba on tam jest.

  • 39. Data: 2009-12-09 07:53:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:
    > ale nie koniecznie oszczedniej i nie koniecznie sensowniej
    > skoro masz walute do wydania to po co placic z karty ?

    masz strasznie trudne życie. i jeszcze bardziej je sobie utrudniasz.
    mówie Ci, kup sobie bak, zegary i kompletny czujnik/pływak z B12.
    powinno pasować, bo będziesz się gryzł całe życie z problemami

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 40. Data: 2009-12-09 08:14:21
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 9 Gru, 08:53, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > masz strasznie trudne życie. i jeszcze bardziej je sobie utrudniasz.
    > mówie Ci, kup sobie bak, zegary i kompletny czujnik/pływak z B12.
    > powinno pasować, bo będziesz się gryzł całe życie z problemami
    stary ja nie mam problemu z konczacym sie paliwem
    troche sie zagubiles i pomieszales 2 osoby