  • 11. Data: 2011-08-16 20:29:29
    Temat: Re: Suzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrĂłw
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Aug 15, 8:29 pm, SebastianG <gorskisebastian@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > Gaźnik wyczyszczony i wyregulowany przez mechanika. wszystkie swiece
    > wymienione. Pierwsz (tzn na pierwszym cylindrze) był czarna. Po odpaleniu
    > motor chodził idealnie a po przejechaniu około 6-8km znowu
    > charakterystyczny odgłos padniętego cylindra. Czy to może byc wina cewek?
    > z gory dziekuję za odpowiedź

    Gdyby padala cewka to mialbys problem z dwoma cylindrami, 1-3 lub 4-2.
    Wersja optymistyczna. Syf w zbiorniku - Suzupuki czesto tam koroduje +
    przytkanie filtra paliwa? Dosc prawdopodobne.

    Nalezy pamietac, ze przy ewentualnej wymianie filtra trzeba zapewnic
    odpowiedni przeplyw paliwa - wazne przy zasilaniu grawitacyjnym, bez
    pompy.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X/Tiger955i

  • 12. Data: 2011-08-18 13:13:12
    Od: SebastianG <gorskisebastian@_NOSPAM_o2.pl>

    tak jak wcześniej opisałem - gaźnik wyczyszczony i wyreglowany u
    mechanika... No ale coż to za mechanik który rozkręca gaźnik, czyści go i
    próbuje regulować skoro nie widzi ze membrana na przepustnicach
    podciśnieniowych jest pęknięta i nie pracuje jak należy. A dokładnie dwie
    membrany - na pierwszym i ostatnim.
    Zmiana mechanika i oczekiwanie na części, mam nadzieję że to bedzie to
    pozdrawiam
    Sebastian

  • 13. Data: 2011-08-18 13:21:59
    Temat: Re: Suzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrów
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 15:13, SebastianG pisze:

    > mechanika... No ale coż to za mechanik który rozkręca gaźnik, czyści go
    > i próbuje regulować skoro nie widzi ze membrana na przepustnicach

    Jak to cozto ? Taki nasz, zwykly, polski!

    pozdr
    newrom