eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSuzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrówRe: Suzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrĂłw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: SebastianG <gorskisebastian@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Suzuki 600 GSF - dziwna praca cylindrĂłw
    Date: Sun, 14 Aug 2011 21:03:21 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 46
    Message-ID: <db64b40cf7f72a36fc34eb55ec36a56d$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <5260b21a05bbbd680381e1759d801426$1@grupy.scigacz.pl>
    <j29c36$598$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1313355801 15790 85.232.234.178 (14 Aug 2011 21:03:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Aug 2011 21:03:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: host109-151-160-10.range109-151.btcentralplus.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:644652
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuczunapisal

    > W dniu 2011-08-14 21:13, SebastianG pisze:
    >> Witam
    >> Z góry chcialbym przeprosić jeżeli podobny (lub taki sam) temat już
    był,
    >> ale niestety nie doszukałem się
    >>
    >> Mam pewien problem z moim motorkiem, a mianowicie po odpaleniu wszystko
    >> działa jak należy, ładnie i dość regularnie chodzi. Ale po przejechaniu
    >> np 10km, gdzie silnik jest już dość rozgrzany da się wyczuć zmiane w
    >> jego pracy - tzn do około 4000-5000rpm jest tak jakby osłabiony o jeden
    >> cylinder ( mona to łatwo wyczuć, no i przede wszystkim słychać całkiem
    >> inną pracę silnika)
    >> Po pewnym czasie moto całkowicie odmawia posłuszeństwa i coraz gorzej
    >> wchodzi na obroty. Dzisiaj miałem ten sam problem - musiałem się
    >> zatrzymać żeby poprostu ostygł - z ciekawości dotknąłem (z wyczuciem i
    >> delikatnie) kolektora - pierwszy był ciepły a reszta gorąca...
    >> Gdy moto już ostygło (musiałem kontynuować jazde)ruszyłem ale słychać
    >> było że nie chodzi na wszystkich czterech cylindrach, po przejechaniu
    >> jakiś 2km znowu całkowity spadek mocy i po zatrzymaniu z ciekawości
    >> znowu zobaczyłem/dotknąłem kolektor - tym razem pierwsze trzy były
    >> gorące a ostatni - 4 był ciepły. rozumiem że dopiero całkowity spadek
    >> zaczął się gdy kolejny cylinder ( zaraz po tym "najzimniejszym")
    >> przestał prawidłowo pracować. - jeżeli się mylę to bardzo proszę o
    >> poprawienie mnie
    >>
    >> Z góry dziękuję za podpowiedź kolegów którzy są obeznani z tym
    tematem
    >> co to może być i jeszcze raz przepraszam za post - jeżeli już był

    > Niech Ci ktos wyczysci i wyreguluje gazniki i przy okazji wymieni swiece.


    z góry dziękuję za odpowiedź Kuczu, a czy mogłoby to być spowodowane
    niesprawnymi cewkami? (wiem że zadaje podstawowe pytania ale to jest moje
    pierwsze moto i chciałem się dowiedzieć jak najwięcej od ludzi którzy już
    się na tym znają)
    dziękuję
    Sebastian



    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: