eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuwakRe: Suwak. Nie znający trasy mają pecha.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED.PPgJIg
    k5NRGd2LVbw203dQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: "FreyKol" <o...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Suwak. Nie znający trasy mają pecha.
    Date: Sun, 22 Dec 2019 22:13:54 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 40
    Message-ID: <qtomcf$jds$1@gioia.aioe.org>
    References: <5de94753$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.191205.invalid>
    <qsc46g$49o$1@gioia.aioe.org> <qsc5cc$3bld1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5de9fb37$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <qsdudh$6on$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <qsecg8$hrd$1@gioia.aioe.org>
    <qsokk3$2p1tk$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <qsosne$55c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qtgk23$12j9r$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <qtni1m$1at7$1@gioia.aioe.org>
    <qtohl0$372l6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: PPgJIgk5NRGd2LVbw203dQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668770
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    news:qtohl0$372l6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    Art. 22.4a PoRD
    > "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
    > jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie
    > istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia
    > przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania, kierujący pojazdem
    > poruszający się sąsiednim pasem ruchu jest obowiązany bezpośrednio przed
    > miejscem wystąpienia przeszkody lub miejscem zanikania pasa ruchu
    > umożliwić jednemu pojazdowi lub jednemu zespołowi pojazdów, znajdującym
    > się na takim pasie ruchu, zmianę tego pasa ruchu na sąsiedni, którym
    > istnieje możliwość kontynuacji jazdy."
    >
    > Dla jezdni - czyli dla całej jezdni (a wg interpretacji dla dwóch
    > sąsiednich pasów - o czym też ustawa "nie mówi"). To ma regulować jazdę na
    > suwak, w momencie gdy jest taka potrzeba i warunki ruchu temu sprzyjają a
    > nie powodować wypadki i groźne sytuacje.
    > Zresztą to też wynika z tekstu - że pojazd, który miałby ustąpić też musi
    > się poruszać, że znacznie zmniejszoną prędkością. No i tylko wtedy ma to
    > sens.
    > --
    > mk4

    Część kierowców na pasie bez przeszkód będzie uważać,
    że nie mają obowiązku wpuszczać, bo jadą wystarczająco szybko,
    czyli nie ma "znacznego zmniejszenia prędkości".

    Pojazd z pasa kończącego się nie ma szans
    wjechać na pas obok i musi czekać.
    Pasem obok jadą gęsto pojazdy z maksymalną dozwoloną prędkością,
    bo to są miejscowi kierowcy i oni wcześniej wjechali na właściwy
    pas.
    Cała idea suwaka poszła się Zenkować.

    Wniosek:
    Zamek jest dobry dla kierowców znających trasę.
    Nie znający mają pecha i muszą czekać,
    lub wpychać się, lub liczyć na uprzejmość innych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: