-
Data: 2019-12-22 22:13:54
Temat: Re: Suwak. Nie znający trasy mają pecha.
Od: "FreyKol" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
news:qtohl0$372l6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Art. 22.4a PoRD
> "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
> jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie
> istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia
> przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania, kierujący pojazdem
> poruszający się sąsiednim pasem ruchu jest obowiązany bezpośrednio przed
> miejscem wystąpienia przeszkody lub miejscem zanikania pasa ruchu
> umożliwić jednemu pojazdowi lub jednemu zespołowi pojazdów, znajdującym
> się na takim pasie ruchu, zmianę tego pasa ruchu na sąsiedni, którym
> istnieje możliwość kontynuacji jazdy."
>
> Dla jezdni - czyli dla całej jezdni (a wg interpretacji dla dwóch
> sąsiednich pasów - o czym też ustawa "nie mówi"). To ma regulować jazdę na
> suwak, w momencie gdy jest taka potrzeba i warunki ruchu temu sprzyjają a
> nie powodować wypadki i groźne sytuacje.
> Zresztą to też wynika z tekstu - że pojazd, który miałby ustąpić też musi
> się poruszać, że znacznie zmniejszoną prędkością. No i tylko wtedy ma to
> sens.
> --
> mk4
Część kierowców na pasie bez przeszkód będzie uważać,
że nie mają obowiązku wpuszczać, bo jadą wystarczająco szybko,
czyli nie ma "znacznego zmniejszenia prędkości".
Pojazd z pasa kończącego się nie ma szans
wjechać na pas obok i musi czekać.
Pasem obok jadą gęsto pojazdy z maksymalną dozwoloną prędkością,
bo to są miejscowi kierowcy i oni wcześniej wjechali na właściwy
pas.
Cała idea suwaka poszła się Zenkować.
Wniosek:
Zamek jest dobry dla kierowców znających trasę.
Nie znający mają pecha i muszą czekać,
lub wpychać się, lub liczyć na uprzejmość innych.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.19 22:45 FreyKol
- 22.12.19 22:56 FreyKol
- 23.12.19 01:20 andal
- 23.12.19 01:21 andal
- 23.12.19 09:48 mk4
- 23.12.19 10:10 FreyKol
- 23.12.19 17:11 Cavallino
- 23.12.19 17:14 Cavallino
- 23.12.19 17:53 FreyKol
- 24.12.19 08:39 FreyKol
- 06.01.20 01:03 Lort
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=