    From: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Date: Fri, 8 May 2009 23:30:00 +0200

    news:gu0vtj$ske$1@inews.gazeta.pl...

    > Kolejną rzeczą, która mnie denerwuje w AM jest "Prowadź do" i brak
    > możliwości ustawień "Prowadź od - do" tak jak jest to możliwe w TT

    Od wielu juz numerow AM jest taka mozliwosc :) To naprawde zadna nowosc.
    Tak sie sprawdza trasy testujac droge na sucho.

    > Bardzo często potrzebuję przy pomocy mapy GPS określić odległość oraz
    czas
    > przejazdu pomiędzy 2 punktami, z których żaden nie jest punktem, w
    którym
    > obecnie się znajduję. Niestety AM może wyznaczać trasę tylko i
    wyłącznie od
    > miejsca obecnej pozycji do miejsca wskazanego.

    Odkad pamietam w AM od dowolnego punktu do dowolnego punktu nie
    koniecznie od tego w ktorym sie znajduje. I na symulacji jazdy zobaczysz
    co zechcesz, lacznie z czasem przejazdu i prognozowanym czasem dojazdu
    na miejsce.

    > W przypadku TT można podobnie
    > tak jak w AM, ale także i podając 2 punkty: "wyjazd z" oraz "miejsce
    > docelowe".

    Widze ze chyba nie przeczytales instrukcji do AM i nie testowales jej z
    ta wieza w praktyce. Ja TT ma w kolekcji tylko w zasdzie do mania ale
    jezdze zawsze na AM, dla mnie jest dokladniejsza.

    pozdrawiam, leszek