-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a058722$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5a058722$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Superkondensatory w Solarisie
Date: Fri, 10 Nov 2017 18:10:41 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <5a05dd93$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.158.62
X-Trace: 1510333843 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.26.158.62:62682
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2122
X-Received-Body-CRC: 2681623622
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618713
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5a058722$0$15207$6...@n...neostrad
a.pl...
>Nowe hybrydowe Solarisy odznaczają się znakomitymi parametrami
>jezdnymi, w szczególności cechuje je energiczne, a przy tym płynne
>przyspieszenie. Jedną z głównych cech napędu jest możliwość
>odzyskania podczas hamowania energii kinetycznej. Ta z kolei zostaje
>później zamieniana w energię elektryczną i w tej postaci jest
>gromadzona w magazynach energii - superkondensatorach o pojemności
>0,82 kWh.
>Na razie ma to sens w autobusach, bowiem superkondensatory mają
>4-krotnie mniejszą gęstość energii. Ale już się pracuje nad
>mniejszymi tego typu urządzeniami. W osobówkach też będą, pewnie w
>ciągu kilku lat. Z drugiej strony Toyota zapowiedziała właśnie nowe
>baterie Litowo-jonowe ze stałym elektrolitem o podwójnej gęstości
>energii. Tak więc wyścig trwa :-)
baterie z kondesatorami nie musza konkurowac, moga sie uzupelniac.
Do odzyskania energii z hamowania swietne.
Tylko ze ... wymaga elekrycznego napedu, a co najmniej hybrydowego.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.17 13:13 Slavekk
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=