  • Data: 2010-02-03 11:49:25
    Temat: Re: Superheterodyna FM - deser
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Niedawno gdzies (tv/internet?) widzialem jak podstawiona babka zbierala
    > podpisy pod petycja zabraniajaca stosowania diwodorkutlenu (czy jak to
    > tam poprawnie trzeba napisac) bo jest masowowo stosowany w zywnosci,

    O niemal takiej samej akcji czytałem dawno, dawno temu (będzie tak z
    dziesięć, może jedenaście lat) w "Świecie Wiedzy". Argumenty w stylu:
    - Substancję wykryto w guzach nowotworowych
    - Jeśli pewna jej ilość dostanie się do płuc człowieka skutki mogą być
    śmiertelne
    - Substancję wykryto w deszczu oraz we wszystkich wielkich rzekach
    - Przemysł używa jej na skalę masową

    I tak dalej. :) Ankietowani oczywiście stwierdzali, że należy
    bezwzględnie zakazać. To zresztą nie jest jedyny przykład takiego
    żerowania na ludzkiej ignorancji - ekolodzy robią to na okrągło. ;)
    Na Youtube była kiedyś inna prowokacja zrobiona przez amerykańskich
    dziennikarzy - chodzili po ulicy pytając przechodniów, czy ich zdaniem
    wymieniony (przypadkowy) kraj powinien stać się kolejnym celem ataku
    koalicji antyterrorystycznej. Przytaczano fragment fikcyjnego orędzia
    Busha, w którym stwierdził, że prawa człowieka są tam łamane a lokalne
    władze wspierają terrorystów. Zadziwiające jak łatwo geograficzni
    analfabeci łapali przynętę. :)