eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuperb Combi - 1,6 TDI daje radę?Re: Superb Combi - 1,6 TDI daje radę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !news1.as3257.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 14 Aug 2013 13:50:02 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Superb Combi - 1,6 TDI daje radę?
    References: <1...@4...net>
    <52090573$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kubf9h$291$1@node1.news.atman.pl>
    <520aa8c6$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kueagg$f0v$1@node2.news.atman.pl>
    <1ggwdyzzokow$.1vnau6uqgdsct$.dlg@40tude.net>
    <520b40c2$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuffvm$f87$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kuffvm$f87$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130813-1, 2013-08-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <520b6eec$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.18.254
    X-Trace: 1376481004 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1267 83.27.18.254:26201
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501439
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-14 10:43, AZ pisze:
    > On 2013-08-14, hisjusz <h...@w...pl> wrote:
    >>>
    >>> POmijam marketingowy przekaz wszelkich redaktorów, którzy piszą bez
    >>> owijania w bawełnę - 1,6 w miejsce 1,9 i właśnie je porównują. Dodatkowo
    >>> piszą, że 1,6 to ta sama konstrukcja co 2,0, tylko o zmniejszonej
    >>> pojemności.
    >>>
    >>
    >> Mniejsza moc samego słupka.
    >> Mam Polo 1,4 tdi 2000 co niby ma tyle samo koni co passat 1,9 tdi 1996.
    >> To 1,4 naprawdę trzeba cisnąc żeby to zaczęło jechać. Gdy podjeżdżam pod
    >> wzniesienie 1,4 trzęsie się cały silnik, odpowiednio trzeba dawać gaz bo
    >> zgaśnie. Te same wzniesienie 1,9 tdi samochód pokonuje bez bulu tylko z
    >> odpuszczanym sprzęgłem, nie widziałem w 1,9 żeby trząsł się silnik jak
    >> by chciał wyskoczyć z ramy.
    >>
    > Tylko przy ilu obrotach to Polo ma tyle koni co ten Passat? Moc to nic
    > innego jak moment obrotowy x obroty.
    >
    > No i jak Ty tym Polo wjezdzasz pod to wzniesienie? Na 5 biegu i
    > 500 obrotach czy jak?
    >

    Racja z mocą:) Spojrzałem na głupka na cyferkę bez obrotów. Wjeżdżam
    Polo 1,4 TDi na 1 biegu z posesji na drogę różnica poziomów może z 30
    cm, mowa o zimnym silniku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: