  • 81. Data: 2013-07-30 11:01:49
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Jul 2013 10:22:18 +0200, Gotfryd Smolik news

    > W sprawie formalnej - zarzut jest niesłuszny, skan dokumentu
    > na imageshack IMVHO doskonale nadaje się do spełnienia zaczepki ;)

    Shrek prosi o rzecz nierealną. Chce linku do stwierdzenia faktu ileż to
    osób podpisało się pod faktem ograniczenia prędkości na danym odcinku, lub
    ile przyszło odrębnych zgłoszeń dotyczących nadmiernej, zdaniem
    przechodniów, prędkości pojazdów. Takie coś może wystosować jedynie
    instytucja (publikacji w internecie z pewnością nie ma).

    > Ale nie powiem, też by mi się nie chciało, dla jasności.
    > Niemniej niejdnokrotnie takie "wskazanie linkiem" widywałem
    > na grupach, wcale nie musi to byc *gazeta*!

    Toteż o takie coś trzebaby wystąpić do ZDM. Ja wzdłuż Wisły jeżdżę rzadko,
    to mnie to nie interesowało dlaczego tak a nie inaczej. Ale z własnego
    doświadczenia wiem, że ludzie stosunkowo często latają z papierami po
    mieszkańcach i składają podania w odpowiednie miejsca. O wszystko, bo to
    nie jest tylko kwestia dot. prędkości. Jedni chcą mieć ekrany, bo hałas --
    zaraz inni nie chą mieć ekranów, bo nie ma dojazdu. Jedni chcą mieć drogi i
    psioczą że nic nie budują, a zaraz ci sami protestują przeciwko budowaniu
    dróg, bo są pod ich domem. I tak w koło macieju. W środku tej przepychanki
    siedzi zaś urzędas i musi coś z tym zrobić.

    > Zaskoczy Cię i na co Ci to ;)
    > (wiem, generał Napoleona, "po pierwsze..." :D)

    Właśnie jestem ciekaw. Z doświadczenia wiem, że ci co najwięcej psioczą,
    mędrkują i kombinują, nic zazwyczaj sami nie robią żeby sytuację poprawić.
    Jeno tkwią w zastanej rzeczywistości.

    --
    Pozdor Myjk

  • 82. Data: 2013-07-30 11:07:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Jul 2013 10:55:07 +0200, anacron

    > Generalnie

    Generalnie to ile razy zgłosiłeś źle ustawiony znak?

    --
    Pozdor Myjk

  • 83. Data: 2013-07-30 11:56:29
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 03:44:37 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > wszystko by zminimalizowac skutki wypadkow. Wtedy bede sie przejmowal
    >
    > innymi sprawami. Narazie Vincent zachowuje sie tak, jak narabany
    >
    > kierowca jadacy pod prad pozyczonym drogim samochodem.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Zacznij protestować. Najlepiej dając się sfotografować na wszystkich fotoradarach
    jakie spotkasz.

  • 84. Data: 2013-07-30 12:05:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 11:07, Myjk pisze:
    > Generalnie to ile razy zgłosiłeś źle ustawiony znak?

    Ja zgłaszam źle ustawioną do pomiarów policję :) Znakami ty się możesz
    zająć.

    Poważniej już zgłosiłem brak znaku (był znikł, akurat na wysepce
    pechowo, zgłaszałem 4 razy) znaku do dziś nie ma (minęło 1,5 roku).
    Zgłosiłem znak, który został po remoncie (40), znak do dziś jest, mimo,
    że zanim się popsuła tam nawierzchnia i zanim tą 40 postawili była 70.

    Jedyną metodą jest chyba wycinanie tych nadmiarowych znaków elektryczną
    piłką do metalu.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 85. Data: 2013-07-30 12:09:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.07.2013 17:54, A.L. pisze:

    > Tak. Warsiascy miszcze kierownicy jezdza po Warszawie szybciej niz sie
    > jezdzi po autostradach w USA. Nie mam nic przeciwko radarom co 10
    > metrow i mandatom po 1000 zlotych

    http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetra
    ci/
    Nadal wydaje Ci się, że wiesz o czym mówisz? Pytam o to "wystarczy
    jezdic wolniej"

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 86. Data: 2013-07-30 12:12:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Jul 2013 12:05:55 +0200, anacron

    > Znakami ty się możesz zająć.

    Ależ oczywiście zgłaszam.

    > Poważniej już zgłosiłem brak znaku (był znikł, akurat na wysepce
    > pechowo, zgłaszałem 4 razy) znaku do dziś nie ma (minęło 1,5 roku).

    Dziwne. Ja zgłosiłem brak znaku, którego nie musiało być, ale ułatwił życie
    mieszkańcom i kierowcom (D-4a, tj. droga bez przejazdu), bo nawigacja lubi
    tamtędy prowadzić pomimo że nie ma przejazdu (las). Zanim go dostawili
    trwało to 6 miesięcy, ale fakt jest taki, że dostawili. Notorycznie łamany,
    przez TIRy, praktycznie w tym samym miejscu znak A-7 w ciągu dwóch dni
    standardowo naprawiają.

    > Zgłosiłem znak, który został po remoncie (40), znak do dziś jest, mimo,
    > że zanim się popsuła tam nawierzchnia i zanim tą 40 postawili była 70.

    Co odpisali z zarządu? :P Niech zgadnę, nic nie odpisali... :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 87. Data: 2013-07-30 12:15:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-30, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetra
    ci/
    > Nadal wydaje Ci się, że wiesz o czym mówisz? Pytam o to "wystarczy
    > jezdic wolniej"

    Zauwaz, ze dyskutujesz z trollem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 88. Data: 2013-07-30 12:28:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.07.2013 06:56, Marek Dyjor pisze:
    > wiem że to wali w tych normalnych ale mamy sporo wariatów za kółkiem
    > których jakoś cieżko jest przytemperować nie zakładając obroży wszystkim
    > takze tym co jeżdżą rozsądnie.

    Bzdura, ta obroża bije w ludzi, którzy jeżdżą dużo, a nie w wariatów na
    drodze. Dlaczego wszyscy nagle uwierzyli, że bez wyjątku każdy za
    kółkiem staje się samobójcą i potencjalnym mordercą? Większość ludzi
    mimo miernych umiejętności jeździ jednak rozsądnie.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 89. Data: 2013-07-30 12:37:15
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,
    Specjalnie na Twoje zyczenie;-):

    > Z kładkami to jest tak, że najlepiej jak Tobie, kiedy już będziesz
    > dziadkiem chodzącym o lasce, nastawiali ich wszędzie dokąd będziesz
    > chciał iść.

    Wszystkie kladki, ktore wspolczesnie sie buduje maja winde i podjazd dla
    wozkow, lub sam podjazd. Nie wiem czy takie sa przepisy, czy tak z
    dobroci serca, anyway tak jest. Zdecydowanie wole swoim tempem
    pokustykac nad/pod jezdnia, niz drżec, ze obok tego co sie zatrzymal,
    zeby mnie przepuscic, przemknie jakis miszcz. Nie musze sie stresowac
    tym, ze skonczylo sie zielone dla mnie, a moj balkonik utknal w dziurze
    na srodku jezdni.

    > Tak dla czystej ciekawości i offtopicznie - przypomnisz
    > w dwu słowach co ZDM nabroił? :)

    Jakis czas temu ZDM postawil na konczacych sie pasach ruchu betonowe
    zapory w poprzek tegoz pasa. Zapory bez jakichkolwiek elementow
    odblaskowych, wieczorem, w czasie deszczu widoczne na tyle wczesniej, ze
    w najlepszym razie na chwile przed, wiesz jak umrzesz. Na efekt nie
    trzeba bylo dlugo czekac, zabil sie tam mlody czlowiek, kremacja gratis
    na miejscu, bo to co zostalo zapalilo sie. Niedlugo potem jakis gosc z
    zagranicy mial wiecej szczescia - zostawil na barierkach czesc nog,
    jechal dosyc wysokim dostawczakiem. Na pytanie dziennikarzy czy po tych
    tragicznych wypadkach ZDM zamieni blokady na jakies bezpieczniejsze,
    rzeczniczka ZDM odpowiedziala, ze nie, "bo spelniaja swoja role".
    Wobec tej jasnej deklaracji zawiadomilem prokurature o popelnieniu
    przestepstwa z art. 173 par. 3 i 4, art. 174 par. 1 i art. 175.
    Najbardziej ubawilo mnie stwierdzenie w uzasadnieniu, ze nie jestem
    pokrzywdzonym, wiec nie moge nikogo oskarżac. No faktycznie, mi raczej
    to nie grozi, zwykle jezdze przytomnie. Troche mi smutno, ze jak beda
    kogos mordowac, to sobie popatrzec moge jedynie, no ale "dura lex, sed
    lex". Aha, wyczerpalem cala droge prawna (odwolania/zazalenia).
    Jedyny plus, ze po tym pomalowali ten beton w jakies pasy lepiej
    widoczne z daleka, ale nie mam dowodow poza zbiegiem w czasie, ze to moj
    sukces.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 90. Data: 2013-07-30 12:44:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.07.2013 12:12, Myjk pisze:

> [...]
    > przez TIRy, praktycznie w tym samym miejscu znak A-7 w ciągu dwóch dni

    A tu wysepka w nocy kompletnie niewidoczna i znaku nie ma. Kiedyś był,
    potem coś go ścięło i nigdy go już nie postawili.

    > Co odpisali z zarządu? :P Niech zgadnę, nic nie odpisali... :>

    Brawo, olali kompletnie, ale za to policja ma tam plony.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza